Puteți găsi răspunsul la întrebarea dvs. în lista de întrebări frecvente. Dacă sunteți interesat de un subiect care nu este listat sau nu găsiți răspunsul corect la întrebarea dvs., vă rugăm să contactați
Fiecare vizitator al site-ului Fidelitti.ro are posibilitatea de a plasa o comandă online sau prin intermediul departamentului de relații cu clienții Fidelitti (la telefon 031 829 82 82 sau prin e-mail comenzi@fidelitti.ro).
Înainte de a plasa o comandă vă recomandăm să verificați tabelul de mărimi disponibil pentru fiecare articol pe site-ul Fidelitti.ro. De exemplu, calapodul pantofilor poate fi de diferiți producători, astfel încât mărimea reală a pantofului poate diferi ușor față de cea indicată (de exemplu: cumpărătorul poartă de obicei mărimea 37, iar în funcție de model, 37 i se potrivește cel mai adesea, dar în anumite situații 36 sau 38). În genți și rucsacuri, indicăm și dimensiunea reală a produselor, inclusiv mânere și curele.
Pentru a plasa o comandă pe site-ul Fidelitti.ro, selectați dimensiunea potrivită a produsului disponibil și faceți clic pe „Adaugă în coș”. Puteți adăuga până la 5 articole în coșul de cumpărături.
După adăugarea produsului, va apărea o fereastră pop-up cu opțiunea de a merge la coș sau de a continua cumpărăturile. Pentru a continua procesarea comenzii, selectați pictograma “coș de cumpărături” din colțul din dreapta sus al paginii. Puteți reveni oricând la finalizarea comenzii selectând pictograma “coș de cumpărături” (colțul din dreapta de sus). După adăugarea produsului, va apărea o fereastră pop-up cu opțiunea de a merge la coș sau de a continua cumpărăturile. Pentru a continua procesarea comenzii, selectați pictograma “coș de cumpărături” din colțul din dreapta de sus al paginii. Puteți reveni oricând la finalizarea comenzii selectând pictograma “coș de cumpărături” (colțul din dreapta de sus).
Dacă aveți un cod promoțional, introduceți-l la finalizare în câmpul „Aveți un cod promoțional?” și confirmați. După aceea, prețul va fi redus cu valoarea codului promoțional. Merită să aveți în vedere, că nu toate promoțiile pot fi combinate între ele, așa că urmați cu atenție descrierea și regulamentele promoțiilor. În unele cazuri, introducerea unui cod promoțional poate dezactiva o promoție disponibilă pe site care nu este asociată cu acest cod promoțional.
Este important ca pentru a vizualiza istoricul comenzilor și pentru a acumula puncta de bonus în Sistemul de Bonus Fidelitti Plus, trebuie să aveți un cont de client și să fiți autorizat în sistem. Prin urmare, înainte de a plasa o comandă, vă rugăm să vă conectați. În acest caz, comanda este și mai rapidă. Dacă a fost deja adăugat un cod promoțional sau nu aveți unul, faceți clic pe „Continuați la finalizarea achiziției”. Completați apoi datele de livrare în formularul care se deschide (dacă aveți deja un cont pe site-ul nostru cu informațiile completate, datele vor fi introduse automat după autentificare).
În pasul următor, alegeți o metodă de plată convinabilă pentru dumneavoastră. Este disponibilă plata online prin serviciul de plată LibraPay și ramburs la curier. Dacă ați selectat LibraPay, comanda este plasată după primirea plății și inclusă în contul comenzii (LibraPay vă trimite un e-mail de confirmare a tranzacției, apoi primiți un e-mail de confirmare a comenzii de la Fidelitti).
Apoi, după ce ați citit Termenii și Condițiile magazinului, bifați caseta cu aprobarea acestora. Dacă sunteți interesat să vă abonați la serviciul Newsletter (și încă nu v-ați abonat ), puteți bifa și această opțiune. Pasul final este confirmarea comenzii, pentru a face acest lucru, faceți clic pe câmpul „Confirmați și plătiți”.
Puteți plăti comanda dumneavoastră prin unul din următoarele moduri:
- prin sistemul de plată online LibraPay (alegând această opțiune veți fi redirecționat către pagina LibraPay, unde puteți plăti comanda cu card bancar, Visa sau Mastercard);
- plata la livrare sau ramburs (pregătiți suma corespunzatoare pentru plata comenzii, întrucât curierul nu este obligat să dea schimb și nu are întotdeauna terminal pentru plata cu card bancar).
Termenul standard de livrare, calculat din momentul confirmării comenzii de către Fidelitti, este în medie de 1-2 zile lucrătoare (în funcție de momentul plasării comenzii).
Acest timp include:
- timpul necesar pentru pregătirea coletului pentru expediere și transfer la compania sa de transport;
- timpul necesar a transportului unei comenzi din depozitul nostru din Ilfov la adresa clientului din România (standard 24-48 de ore). După trimiterea coletului cu comanda către compania de transport, fiecare client primește un email de la Fidelitti prin care se confirmă că comanda a fost trimisă, precum și un link de urmărire a coletului (care va funcționa din momentul în care coletul este înregistrat în sistem de curierat în România). La această scrisoare se atașează o factură, precum și un formular de retur.
Termenul de livrare poate fi prelungit din motive independente de voința magazinului, precum un număr excepțional de mare de comenzi (cum ar fi Black Friday, sărbătorile de iarnă sau de Paște etc.), probleme din partea companiei logistică sau de curierat, circumstanțe forsate , forța majoră, care nu poate fi prevăzută etc. De asemenea, este posibil ca pentru zonele mai îndepărtate (cum ar fi zonele muntoase, Delta Dunării), firmele de curierat Sameday si DPD să nu livreze zilnic (de obicei acumulează comenzi și le livrează de 2-3 ori pe săptămână).
Puteți plasa o comandă pentru 5 articole în același timp. Dacă doriți să comandați mai mult de 5 articole, va trebui să plasați o comandă separată.
Trimitem o confirmare a comenzii la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în formularul de comandă. În plus, dacă comanda specificată a fost plasată după autentificare (autentificare în contul personal al cumpărătorului), aceasta va fi vizibilă în secțiunea „Contul meu - Comenzile mele”.
Dacă sunteți interesați de un produs care nu este disponibil momentan, vă recomandăm să utilizați opțiunea de notificare a disponibilității de pe fiecare pagină a produsului.
Pentru a fi anunțat când un articol este în stoc, faceți clic pe butonul „Selectați mărimea”, iar lângă mărimea care vă interesează nu este în stoc, faceți clic pe „Anuntați-mă când sunt în stoc”. Va apărea o fereastră pentru a vă introduce adresa de e-mail. O notificare va fi trimisă la adresa specificată atunci când dimensiunea și produsul specificat apar pe site-ul nostru.
Pentru a face modificări, vă rugăm să contactați departamentul de servicii a clienților (prin telefon, e-mail sau prin formularul de contact de pe site). Consultantul nostru va verifica starea actuală a comenzii și va confirma posibilitatea de a face modificări, de exemplu, la adresa de livrare sau modelul produsului (întrucât anumite modificări sau anulări de comenzi nu pot fi efectuate dacă starea de procesare a comenzii nu permite acest lucru). De asemenea, din contul personal al clientului, in primele minute după plasarea comenzii, clientul poate anula singur comanda (depinde și de stadiul procesării acesteia).
În cazul în care aveți probleme cu plasarea unei comenzi, vă rugăm să încercați să plasați o comandă din nou. Articolele selectate vor fi așteptate în coșul de cumpărături dacă sunteți autentificat sau pur și simplu nu închideți browserul. Fiți atent la datele pe care le-ați introdus. Dacă tot nu puteți termina finalizarea plății, încercați să schimbați metoda de plată (de exemplu, selectați ramburs la livrare). Verificați dacă se răspunde la întrebarea dumneavoastră în secțiunea «Întrebări frecvente». În cazul unor probleme suplimentare, vă rugăm să contactati departamentul de relatii cu clientii telefonic: 031 829 82 82, prin e-mail comenzi@fidelitti.ro sau prin formularul de contact de pe site-ul nostru.
Dacă codul promoțional nu este activ, vă rugăm să contactați serviciul de clienți înainte de a plasa o comandă. După trimiterea coletului, va fi imposibil să adăugați o reducere la comandă.
Vă puteți anula comanda contactând departamentul de servicii de clienți (prin telefon, e-mail sau folosind formularul de contact de pe fidelitti.ro). Când ne contactați, vă rugăm să ne comunicați numărul comenzii pe care doriți să o anulați. Vă rugăm să rețineți că nu este posibilă anularea comenzilor care sunt deja gata de preluare de către compania de curierat sau care au fost deja transferate către compania de transport. De asemenea, din contul personal al clientului, în primele minute după plasarea comenzii, clientul poate anula singur comanda (în funcție de stadiul procesarii acesteia).
După anularea unei comenzi în sistemul nostru, informațiile despre retur sunt trimise automat băncii. De obicei, returul solicitat de magazin este procesat de banca in termen de 5 zile lucrătoare. Există situații exceptionale când această perioadă este mai lungă, dar nu mai mare de 14 zile calendaristice. suma plătită pentru comandă este returnată în același cont din care cumpărătorul a efectuat plata. Dacă ați plătit în alt mod (de exemplu, ramburs la livrare), puteți alege să primiți banii într-un anumit cont bancar.
Puteți verifica starea comenzii dvs. conectându-vă la secțiunea „Comenzile mele” a contului dumneavoastră. Selectați comanda care vă interesează și faceți clic pe ea. Dacă comanda specificată a fost plasată fără autentificare, starea acesteia poate fi verificată în secțiunea „Urmărirea Comenzii” prin introducerea unui e-mail. Merită să luăm în seamă, că informațiile despre starea coletului apar în 24 de ore din momentul în care depozitul nostru transferă coletul către compania de curierat pentru livrare, iar acest timp depinde în principal de compania de curierat.
Numărul comenzii poate fi găsit:
- în e-mailul trimis după plasarea comenzii (confirmarea comenzii);
- într-o factură trimisă ca atașament la un e-mail prin care se anunță clientul despre livrarea coletului către firma de transport;
- după ce ați introdus contul personal pe site-ul fidelitti.ro, în fila „Comenzile mele”;
- în rezumatul tranzacțiilor LibraPay.
Vă rugăm să introduceți detaliile corecte pentru factura cu TVA la plasarea comenzii, deoarece nu va fi posibilă modificarea detaliilor odată ce comanda a fost trimisă.
Factura se trimite electronic în format pdf ca atașament la e-mailul de confirmare a expedierii coletului. La această scrisoare este atașat și un formular de retur.
În plus, formularul de factură și retur pot fi descărcate din contul clientului, acestea fiind disponibile în fila: Comenzile mele -> Afișare ” (click „Afișare”).
Istoricul comenzilor este disponibil numai pentru utilizatorii înregistrați. Puteți verifica acest lucru conectându-vă pe site-ul nostru Fidelliti.ro, în fila „Comenzile mele” din contul dumneavoastră personal.
Livrările de pe Fidelitti.ro sunt efectuate doar pe teritoriul României. Pentru a livra în Polonia, vizitați site-ul nostru Fidelitti.pl. Pentru livrări către restul Uniunii Europene, vă rugăm să vizitați site-ul nostru Fidelitti.com. Pentru a livra în Ucraina, vizitați site-ul nostru Fidelitti.ua.
Fidelitti.ro va oferi foarte curând clienților lor cumpărături într-un magazin fizic din România. Din păcate, această funcție nu este disponibilă în prezent.
Puteți plasa o comandă fără a vă înregistra și a crea un cont în magazin. Această comandă va fi procesată ca orice altă comandă.
Clienții cu cont pe fidelitti.ro au acces la anumite caracteristici și funcționalități, inclusiv istoricul comenzilor, posibilitatea de a anula independent o comandă recent plasată, de a adăuga produse în lista de Favorite, unde vor fi stocate până când clientul le va elimina din listă. De asemenea, clienții înregistrați pot participa la Sistemul de Bonusuri Fidelitti Plus.
Produsul este rezervat la momentul comenzii. Pentru a fi sigur că produsele selectate sunt în stoc, după ce le-ați adăugat în coș, trebuie să faceți o plată. Adăugarea unui articol în coșul de cumpărături sau în lista de favorite nu constituie o rezervare decât în cazul, dacă a fost efectuată plata sau nu a fost plasată și confirmată o comandă ramburs de către site-ul Fidelitti.
Următoarele metode de plată sunt disponibile clienților pe site-ul fidelitti.ro:
- online prin serviciul de plată LibraPay (carduri bancare Visa, Mastercard);
- plata la livrare prin curier (ramburs la livrare).
Timpul de procesare a plății depinde de metoda de plată aleasă pentru comandă:
- dacă alegi serviciul online LibraPay, plata trebuie efectuată imediat. În cazul plății nereușite, rezervarea mărfurilor din comanda dumneavoastră nu se efectuează. Sistemul nostru anulează tranzacția, iar clientul are opțiunea de a reîncerca finalizarea comenzii. Atenție: produsele selectate vor fi salvate în coșul de cumpărături de pe dispozitivul și browserul utilizat la momentul încercării de comandă, care nu a fost finalizată cu succes. Nu schimbați dispozitivul și browserul pentru a încerca din nou să plătiți. Doar clienții care au cont pe site-ul fidelitti.ro pot repeta comanda de pe orice dispozitiv, trebuie doar să vă autentificați în sistem. Pentru utilizatorii autorizați, articolele din coș sunt salvate indiferent de dispozitivul utilizat. De asemenea, vă rugăm să rețineți că LibraPay ar trebui să confirme destul de repede (până la 2 minute) succesul tranzacției prin e-mailul pe care l-ați furnizat. În cazuri rare, se poate întâmpla ca acest timp să fie mult mai lung, dar nu mai mult de 24 de ore. Dacă aveți probleme cu tranzacția LibraPay sau cu soldul contului din cauza unei tranzacții LibraPay eșuate, vă rugăm să-i contactați la: https://www.librapay.ro/suport Nu vă faceți griji, banii dumneavoastră sunt în siguranță. – dacă alegi metoda de plata la livrare (ramburs), trebuie sa achiti comanda direct curierului, in momentul primirii. Vă recomandăm să aveți suma exactă la primirea comenzii, întrucât curierul nu are întotdeauna numerar pentru schimb.
Nu trimitem un link pentru a plăti cu LibraPay. În momentul plasării unei comenzi, sunteți redirecționat automat către sistemul LibraPay pentru plată. În cazul plății nereușite, rezervarea mărfurilor din comanda dumneavoastră nu se efectuează. Sistemul nostru anulează tranzacția, iar clientul are opțiunea de a reîncerca finalizarea comenzii. Atenție: produsele selectate vor fi salvate în coșul de cumpărături de pe dispozitivul și browserul utilizat la momentul încercării de comandă, care nu a fost finalizată cu succes. Nu schimbați dispozitivul și browserul pentru a încerca din nou să plătiți. Doar clienții care au cont pe site-ul fidelitti.ro pot repeta comanda de pe orice dispozitiv, trebuie doar să vă autentificați în sistem. Pentru utilizatorii autorizați, articolele din coș sunt salvate indiferent de dispozitivul utilizat. Dacă nu puteți plăti comanda prin sistemul de plată online LibraPay, vă rugăm să contactați departamentul nostru de asistență pentru clienți. De asemenea, puteți alege să plătiți la livrare (ramburs la livrare).
Dacă există probleme cu plata, aveți posibilitatea de a repeta comanda. Articolele selectate vor fi așteptate în coșul de cumpărături, dacă sunteți autentificat sau pur și simplu nu închideți browserul. În cazul altor probleme cu plata online, vă rugăm să contactați LibraPay la https://www.librapay.ro/suport sau departamentul nostru de relații cu clienții. De asemenea, puteți alege să plătiți la livrare (ramburs la livrare).
Dacă există probleme cu plata, aveți posibilitatea de a repeta comanda. Articolele selectate vor fi așteptate în coșul de cumpărături, dacă sunteți autentificat sau pur și simplu nu închideți browserul. În cazul altor probleme cu plata online, vă rugăm să contactați LibraPay la https://www.librapay.ro/suport sau departamentul nostru de relații cu clienții. De asemenea, puteți alege să plătiți la livrare (ramburs la livrare).
Factura se trimite electronic în format pdf ca atașament la e-mailul de confirmare a expedierii coletului. De asemenea, la această scrisoare este atașat un Formular de retur. În plus, formularul de factură și retur pot fi descărcate din contul clientului, acestea fiind disponibile în fila „Contul meu -> Comenzile mele -> Afișare” (click „Afișare”).
Magazinul nostru oferă o factură pentru o persoană juridică. Pentru a-l primi este suficient să selectați opțiunea „Factură” la introducerea datelor pentru comandă (doar pentru companiile care sunt plătitoare active de TVA), după care vor apărea câmpuri suplimentare pentru a completa datele necesare. Înainte de a plasa o comandă, trebuie să furnizați CIF și detaliile companiei.
Pentru informații detaliate privind costul si timpul de livrare vă rugăm să accesați secțiunea „Livrare” la link-ul: https://fidelitti.ro/livrarii
Fidelitti oferă transport gratuit pentru comenzile de peste 399 lei. Mai multe informații despre condițiile de livrare gratuită găsiți la: https://fidelitti.ro/livrarii
Comenzile de pe fidelitti.ro se efectuează doar pe teritoriul României. Pentru a comanda în Polonia, vizitați site-ul nostru fidelitti.pl. Pentru comenzi către restul Uniunii Europene, vă rugăm să vizitați site-ul nostru fidelitti.com. Pentru a comanda în Ucraina, vizitați site-ul nostru fidelitti.ua.
În magazinul nostru online, vânzarea mărfurilor se realizează numai prin livrarea acestora. Cu părere de rău, momentan nu este posibil să cumpărați și să ridicați produsele din magazinul nostru staționar. Fidelitti.ro va oferi foarte curând clienților posibilitatea de a face cumpărăturile într-un magazin fizic din România.
Puteți plasa o comandă cu 5 articole în același timp. Dacă doriți să comandați mai mult de 5 articole, va trebui să plasați o comandă separată.
Pentru a schimba adresa de livrare, vă rugăm să contactați departamentul de Servicii a Clienților (prin telefon, e-mail sau prin formularul de contact de pe site). Pentru a modifica datele din comandă, trebuie să specificați numărul comenzii și noua adresă de livrare. Consultantul nostru va verifica starea actuală a comenzii și va confirma posibilitatea de a face modificări (întrucât anumite modificări sau anularea comenzii nu pot fi efectuate dacă starea de procesare a comenzii nu permite acest lucru). De asemenea, din contul personal al clientului, în primele minute după plasarea unei comenzi, clientul poate anula comanda și poate crea una nouă, cu date noi despre adresa de livrare. Vă rugăm să rețineți că trimiterea coletului nu este posibilă atunci când comanda a fost deja transferată către firma de curierat de către depozitul nostru.
Puteți verifica starea comenzii dumneavoastră, conectându-vă la secțiunea „Comenzile mele” a contului dumneavoastră. Selectați comanda care vă interesează și faceți clic pe ea. Dacă comanda specificată a fost plasată fără autorizare, starea acesteia poate fi verificată în secțiunea „Urmărirea Comenzii” prin introducerea unui e-mail. Data livrării poate fi specificată pe site-ul serviciului de curierat. Merită să ne amintim că informațiile despre starea coletului apar în 24 de ore din momentul în care depozitul nostru transferă coletul către compania de curierat pentru livrare, iar acest timp depinde în principal de compania de curierat.
Toate comenzile de pe site-ul fidelitti.ro sunt procesate pe principiul primul venit, primul servit iar angajații noștri fac tot posibilul să trimită comanda la adresa dumneavoastră cât mai repede. Veți primi comanda în cel mai scurt timp posibil.
Firma de curierat livrează comenzi doar în zilele lucrătoare de luni până vineri, excluzând sărbători, și nu livrează pachetele la weekend. Dacă vă interesează un anumit termen de livrare, vă rugăm să indicați informațiile din notă (la comandă). Rețineți că acest lucru nu garantează că o anumită companie de curierat va oferi livrarea la o anumită oră specificată. Informațiile furnizate în notă sunt doar o formă de notificare pentru curier că sunteți disponibil la adresa specificată în acest interval de timp. De asemenea, puteți încerca să aranjați un timp de livrare cu curierul (îl puteți contacta telefonic după ce firma de curierat vă va trimite un mesaj cu numărul curierului). De obicei, firma de curierat trimite acest mesaj după ce comanda este emisă curierului pentru livrare. Dacă nu reușiți să primiți comanda în zilele lucrătoare, vă recomandăm să utilizați rețeaua de dulapuri Sameday. Puteți primi un colet prin intermediul rețelei de dulapuri Sameday în orice moment convenabil pentru dumneavoastră.
După trimiterea coletului cu comanda către compania de transport, fiecare client primește un email de la Fidelitti în care se confirmă că comanda a fost trimisă, precum și un link de urmărire a coletului (care va funcționa din momentul în care coletul este înregistrat în sistem de curierat în România). Informațiile despre starea comenzii vor apărea după ce vor fi scanate de către compania de curierat, deaceea linkul de urmărire va fi activ după un timp.
Numărul piesei poate fi verificat făcând clic pe „Urmărirea Comenzii” în e-mailul trimis după ce coletul a fost expediat din depozit. Pentru Utilizatorii cu cont pe site-ul fidelitti.ro, vă puteți urmări comanda în contul personal în secțiunea „Comenzi” selectând o anumită comandă și făcând clic pe „Urmărirea Comenzii”. Utilizatorii neînregistrați pot urma linkul https://fidelitti.ro/register, pot întroduce adresa lor de e-mail, după care vom trimite un link către adresa specificată pentru a urmări comanda.
Cel mai adesea, curierii sună clienților înainte de livrare. Dar aceasta nu este responsabilitatea lor, deci există riscul ca curierul să nu vă sune înainte de livrare. În orice caz, firma de curierat trimite un SMS sau un email cu numărul de contact al curierului și informațiile necesare pentru livrarea planificată, astfel clientul are posibilitatea să sune el însuși curierului și să clarifice detaliile. Dacă vă este dificil să vă planificați programul pentru primirea unui colet prin curier, vă recomandăm să utilizați rețeaua de oficii poștale Sameday. Veți putea primi un colet prin intermediul rețelei de oficii poștale Sameday în orice moment convenabil pentru dumneavoastră.
Curierul Sameday sau DPD va încerca să livreze coletul în următoarea zi lucrătoare. Numai după două încercări nereușite coletul va fi returnat înapoi la depozitul nostru. Prin urmare, pentru ca a doua încercare de livrare să aibă succes, vă recomandăm să contactați în prealabil curierul și să clarificați detaliile pe această temă. În cazul în care vă este dificil să vă planificați programul de primire a unui colet prin curier, vă recomandăm să utilizați rețeaua de dulapuri Sameday. Puteți primi un colet prin intermediul rețelei de dulapuri Sameday în orice moment convenabil pentru dumneavoastră.
Da, atunci când plasăm o comandă, putem specifica o adresă de facturare diferită de adresa de expediere. Pentru a face acest lucru, la înregistrarea datelor de livrare, bifați caseta de lângă articolul „Adresa de facturare este diferită” și completați câmpurile obligatorii.
Dacă doriți să returnați o comandă sau un produs, să știți că este foarte ușor la Fidelitti. Retururile se fac printr-o firmă de curierat.
Rețineți că aveți la dispoziție 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului și că marfa trebuie să îndeplinească anumite condiții.
Am îmbunătățit mult experiența de cumpărături deoarece știm că uneori nu sunteți 100% mulțumiți de alegerea pe care ați făcut-o: începând cu retururile gratuite, de o perioadă prelungită de la 14 la 30 de zile, până la procesarea convinabilă a retururilor printr-o firmă de curierat.
Dacă doriți să faceți un retur, vă rugăm să completați formularul online. Utilizatorii care nu au cont pe site-ul fidelitti.ro vor avea acces la panoul de control al retururilor online după ce vor furniza numărul comenzii căruia îi aparține produsul pe care doriți să-l returnați, precum și adresa de e-mail de la care a fost comanda făcută. Utilizatorul care are un cont pe site-ul fidelitti.ro și este autentificat poate face acest lucru cu ușurință direct din contul său selectând secțiunea „Retur” din contul personal.
Selectați articolul pe care doriți
să-l returnați, apoi verificați din listă tipul cererii și motivul returnării
(acest lucru nu este obligatoriu, dar vom aprecia dacă îl veți furniza). Dacă
comanda a fost plătită cu ramburs (la livrare), vă rugăm să vă asigurați că
furnizați detaliile bancare necesare, astfel încât să putem emite o rambursare.
Dacă nu puteți să vă înregistrați
returnarea online, vă rugăm să utilizați formularul de retur tipărit și
completat pe hârtie. Îl puteți descărca din contul clientului, din secțiunea
„Schimb si Retururi”, sau din email-ul trimis după confirmarea expedierii a
comenzii. Imprimați-l, completați-l și puneți-l în pachetul de returnare. De
asemenea, ne puteți notifica în scris către Serviciul de Clienți la
comenzi@fidelitti.ro despre comanda pe care intenționați să o returnați sau
către Serviciul de Clienți la 031 829 82 82.
Descărcați și completați toate datele din formularul de retur făcând clic aici, apoi trimiteți-ne formularul completat la comenzi@fidelitti.ro.
După depunerea unei cereri de retur, un consultant Fidelitti vă va contacta, apoi veți primi o confirmare prin e-mail cu numărul de retur înregistrat în sistem în cel mai scurt timp posibil, iar curierul va ridica coletul de la adresa specificată în termen de 24 - 48 de ore în zilele lucrătoare.
Important! Bunurile trebuie trimise înapoi în ambalajul original (cutie, hârtie, cu coduri de bare corespunzătoare).
Adresa expeditorului:
Pentru Fidelitti Ukraine SRL
Parcul Logistic WDP
Strada Piersicului nr. 1, Cladirea 2
077095
Dragomiresti- Vale
Judetul Ilfov
România
Notă. Nu acceptăm retururi prin
Poșta Română, doar prin firme de curierat (ex. Sameday etc.). De asemenea, nu
acceptăm retururi în numerar la livrare. Astfel de pachete vor fi automat
respinse și returnate cumpărătorului, care va fi nevoit să plătească costul
transportului de retur.
Magazinul va transfera banii pentru rambursare în contul sau cardul cumpărătorului în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii si acceptării returului la depozit. În cazul în care plata comenzii s-a făcut online prin sistemul de plată LibraPay, atunci rambursarea către cumpărător se va face automat, în același mod (pe cardul cu care a fost plătită comanda). În cazul în care plata comenzii a fost efectuată către curier la primire (ramburs la livrare), cumpărătorul trebuie să indice numărul de cont (prin formularul online din momentul returnării prin site sau în formularul de retur tipărit). În acest cont vom transfera o sumă echivalentă cu suma ce urmează la rambursare (taxele bancare și comisioanele sunt plătite de noi).
Nu există o limită a numărului de
produse care pot fi returnate prin curier. Este suficient să le marcați pe
formularul online sau pe formularul de retur tipărit. De asemenea, este
important să respectați termenele limitate de retur și schimb stabilite de
magazinul fidelitti.ro.
Dacă doriți să returnați o comandă sau un produs, să știți că este foarte ușor la Fidelitti. Retururile se fac printr-o firmă de curierat. Rețineți că aveți la dispoziție 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului și că marfa trebuie să îndeplinească anumite condiții.
Prima și a doua retururi sunt
GRATUITE! Dacă doriți să returnați definitiv unul sau mai multe articole
dintr-o comandă, veți primi primele două retururi gratuite și rapide, costurile
de transport fiind suportate de Fidelitti. De la a treia returnare ulterioară a
aceleiași comenzi, se va aplica o taxă de transport, conform tarifelor, vedeți
secțiunea «Livrare», care va fi plătită de cumpărător și va fi dedusă din suma
de rambursat la returnarea finală.
Nu acceptăm coletele cu ramburs. Astfel de pachete vor fi automat respinse și returnate cumpărătorului, care va fi nevoit să plătească costul transportului de retur.
Acceptăm retururi numai dacă ambalajul original este prezent. Dacă ați pierdut sau ați deteriorat ambalajul original din orice motiv, vă rugăm să contactați departamentul nostru de asistență pentru clienți înainte de a efectua un retur.
Adresa expeditorului:
Pentru Fidelitti Ukraine SRL
Parcul Logistic WDP
Strada Piersicului nr. 1, Cladirea 2
077095 Dragomiresti - Vale
Judetul Ilfov
România
Articolele din diferite comenzi nu pot fi returnate într-un
singur pachet prin intermediul panoului de control al retururilor online sau
prin Serviciul clienților Fidelitti. Dacă totuși doriți să returnați mărfuri
din diferite comenzi într-un singur pachet, acest lucru este posibil doar dacă
aranjați singur returnarea prin serviciul de curierat. Pentru a face acest
lucru, trebuie să trimiteți mărfurile direct la depozitul nostru și să plătiți
costul de transport. În acest caz, trebuie să tipăriți formularele de retur
pentru fiecare comandă și să marcați mărfurile returnate, apoi trebuie să
împachetați formularele tipărite cu mărfurile.
Aveți la dispoziție 30 de zile
calendaristice de la data primirii coletului. Fidelitti are grijă de clienții
săi și oferă servicii excelente, din motivul acesta a prelungit perioada
standard de returnare de la 14 la 30 de zile și, de asemenea, a făcut procesul
de returnare gratuit.
Din păcate, magazinul Fidelitti nu
acceptă retururi făcute după perioada de retur. Au extins perioada standard de
returnare de la 14 la 30 de zile pentru
a vă oferi mai mult timp să decideți dacă vă păstrați articolul.
Vă recomandăm să utilizați
formularul online. Aceasta este cea mai rapidă metodă, care evită și erorile și
problemele legate de lizibilitatea scrisorii. Dacă aveți cont, în secțiunea
„Comenzile mele”, specificați comanda, selectați produsele pe care doriți să le
returnați și înregistrați returul.
Utilizatorii care nu au cont pe
site-ul fidelitti.ro vor avea acces la panoul de gestionare a retururilor și
reclamațiilor după furnizarea numărului de comandă la care se aplică reclamația
produsului, precum și adresa de e-mail
de la care se face comanda.
După accesarea panoului, selectați din listă produsele pe care doriți să le returnați bifând caseta de lângă fiecare dintre ele, apoi selectați tipul de acțiune (Retur) și indicați, dacă este posibil, motivul.În cazul în care plata comenzii s-a făcut online prin sistemul de plată LibraPay, atunci rambursarea către cumpărător se va face automat, în același mod (pe cardul cu care a fost plătită comanda). În cazul în care plata comenzii a fost efectuată către curier la primire (ramburs la livrare), cumpărătorul trebuie să indice numărul de cont (prin formularul online din momentul returnării prin site sau în formularul de retur tipărit). În acest cont vom transfera o sumă echivalentă cu suma ce urmează să fie rambursată (taxele bancare și comisioanele sunt plătite de noi).
Uneori se poate întâmpla ca
articolul primit să fie cu defect sau să nu se potrivească cu comanda plasată.
În acest caz, aveți dreptul de a depune o reclamație la acest produs. Puteți
solicita rambursarea sumei plătite pentru achiziționarea acestuia sau
înlocuirea produsului cu unul care poate fi reparat sau în conformitate cu
comanda. De asemenea, vă vom rambursa și costul returnării coletului dacă
cererea este acceptată de noi. Dacă sunteți interesat să înlocuiți produsul
cu unul nou, asigurați-vă că contactați departamentul nostru de asistență
pentru clienți la 0318298282 sau prin e-mail (comenzi@fidelitti.ro). De
asemenea, puteți trimite o reclamație la returnarea mărfurilor (puteți face
acest lucru atunci când procesați returul online sau puteți imprima formularul
tipărit, completați-l și trimiteți-l împreună cu produsul). Utilizatorii fără
cont pe site-ul fidelitti.ro vor avea acces la panoul de control online pentru
retururi și reclamații după
furnizarea numărului comenzii, la care
se aplică reclamația produsului precum și
adresa de e-mail de la care se face comanda.
Un utilizator care are cont pe
site-ul fidelitti.ro și este autentificat poate face acest lucru cu ușurință
direct din contul său selectând secțiunea „Return” din contul personal.
În cazul rezilierii integrale a
contractului (cumpărătorul returnează toate bunurile achiziționate), magazinul
returnează cumpărătorului o sumă echivalentă cu valoarea bunurilor returnate la
momentul plasării comenzii. Rambursarea nu include costul livrării dacă
livrarea comenzii către cumpărător a fost plătită. Fidelitti.ro suportă
costurile de transport retur.
Da, puteți anula un retur deja
înregistrat, direct din panoul de gestionare a retururilor, în secțiunea
„Retururi” (pentru clienții înregistrați) sau conectându-vă la panou folosind
link-ul din newsletter de pe e-mail care
v-a fost trimisă după înregistrare revenirea în sistem.
Modificarea unei cereri de retur deja depusă nu este posibilă: trebuie mai întâi să anulați declarația curentă și apoi să înregistrați una nouă.
Procesul de schimb se bazează pe returnarea produsului pe care doriți să-l schimbați, nedeteriorat (așa cum l-ați primit de la noi), și apoi plasarea unei noi comenzi pentru orice produs dorit. Magazinul nostru vă va rambursa pentru articolul returnat (pe care doriți să îl schimbați) imediat ce returnarea este acceptată în depozitul nostru. Faceți un schimb pentru un produs de altă culoare, mărime, model. Va trebui să plasați o nouă comandă cât mai curând pentru a rezerva articolul în stoc.
Uneori se poate întâmpla ca articolul primit să fie cu defect sau să nu se potrivească cu comanda plasată. În acest caz, aveți dreptul de a depune o reclamație la acest produs. Puteți solicita rambursarea sumei plătite pentru achiziționarea acestuia sau înlocuirea produsului cu unul care poate fi reparat sau în conformitate cu comanda. De asemenea, vă vom rambursa și costul returnării coletului dacă cererea este acceptată de noi.
Dacă sunteți interesați să înlocuiți produsul cu unul nou, asigurați-vă că contactați departamentul nostru de asistență a clienților la 031 829 82 82 sau prin e-mail (comenzi@fidelitti.ro). De asemenea, puteți depune o reclamație atunci când returnați un produs (puteți face acest lucru atunci când trimiteți un retur online sau puteți tipări un formular tipărit, completați și trimiteți împreună cu produsul).
Utilizatorii fără cont pe site-ul fidelitti.ro vor avea acces la panoul de control online pentru retururi și reclamații după furnizarea numărului comenzii, la care se aplică reclamația produsului precum și adresa de e-mail de la care se face comanda. Un utilizator care are cont și este autentificat pe site-ul fidelitti.ro poate face acest lucru cu ușurință direct din contul său selectând secțiunea „Return”.
Important! Bunurile trebuie trimise înapoi în ambalajul original (cutie, hârtie, cu coduri de bare corespunzătoare).
Adresa expeditorului:
Pentru Fidelitti Ukraine SRL
Parcul Logistic WDP
Strada Piersicului nr. 1, Cladirea 2
077095
Dragomiresti- Vale
Judetul Ilfov
România
Atenţie! Coletele trimise cu plata la primire de către magazin (ramburs la livrare) nu vor fi acceptate.
Dacă nu puteți depune o reclamație online, vă rugăm să descărcați și să completați toate informațiile din formularul de retur făcând clic aici, tipăriți și împachetați formularul de retur și expediați-l împreună cu produsul revendicat. Trimite coletul la adresa de mai sus.
Important! Pentru ca noi să vă putem rambursa costul de transport în cazul acceptării unei reclamații pentru calitate, vă rugăm să ne trimiteți o fotografie sau o scanare a confirmării trimiterii coletului, unde suma plătită (chitanța) este clar vizibilă pentru departamentul de servicii a clienților.
Numărul de produse care pot fi înlocuite nu este limitat. Este suficient să le marcați pe formularul online sau pe formularul de retur tipărit. Este important să respectați termenele limită de retur și schimb stabilite de magazinul fidelitti.ro
Uneori se poate întâmpla că articolul primit să fie cu defect sau să se diferă de comanda plasată. În acest caz, aveți dreptul de a depune o reclamație la acest produs. Puteți solicita rambursarea sumei plătite pentru achiziționarea acestuia sau înlocuirea produsului cu unul care poate fi reparat sau în conformitate cu comanda. De asemenea, vă vom rambursa și costul returnării coletului dacă cererea este acceptată de noi.
Dacă sunteți interesați să înlocuiți produsul cu unul nou, asigurați-vă că contactați departamentul nostru de asistență a clienților la 031 829 82 82 sau prin e-mail (comenzi@fidelitti.ro). De asemenea, puteți trimite o reclamație la returnarea mărfurilor (puteți face acest lucru atunci când procesați returul online sau puteți imprima formularul tipărit, completați-l și trimiteți-l împreună cu produsul).
Utilizatorii fără cont pe site-ul fidelitti.ro vor avea acces la panoul de control online pentru retururi și reclamații după furnizarea numărului de comandă la care se face reclamația produsului, precum și adresa de e-mail de la care a fost comandata. Un utilizator care are cont pe site-ul fidelitti.ro și este autentificat poate face acest lucru cu ușurință direct din contul său selectând secțiunea „Return” din contul personal.
Important! Bunurile trebuie trimise înapoi în ambalajul original (cutie, hârtie, cu coduri de bare corespunzătoare).
Adresa expeditorului:
Pentru Fidelitti Ukraine SRL
Parcul Logistic WDP
Strada Piersicului nr. 1, Cladirea 2
077095
Dragomiresti- Vale
Judetul Ilfov
România
Notă. Nu acceptăm retururi prin Poșta Română, doar prin firme de curierat (ex. Sameday etc.). De asemenea, nu acceptăm retururi în numerar la livrare. Astfel de colete vor fi automat respinse și returnate cumpărătorului, care va trebui să plătească costul de transport pentru retur.
Nu este necesar un formular de reclamație atunci când trimiteți o reclamație online prin intermediul site-ului nostru web.
Formularul de retur acționează și ca formular de reclamație, așa că este suficient să îl descărcați din contul personal al cumpărătorului sau din newsletter primit cu informații despre trimiterea comenzii dumneavoastră. De asemenea, puteți utiliza formularul standard disponibil pe site-ul nostru pe link.
Veți primi un e-mail de la noi cu informații despre reclamația aprobată și un alta care va confirma transferul de fonduri în contul dumneavoastră. De asemenea, utilizatorii care au cont pe site-ul fidelitti.ro pot verifica starea reclamației în contul personal în secțiunea „Retururi” din contul dumneavoastră. Dacă nu primiți niciun mesaj, vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți.
Rambursarea costului mărfurilor returnate se va face în maximum 14 zile calendaristice de la data luării în considerare și acceptării reclamației.
În cazul unei reclamații de produs nou, o decizie cu privire la reclamația clientului nu se ia până când ambalajul produsului nu a fost livrat la depozitul nostru pentru a inspecta și a testa mărfurile de către departamentul nostru de control a calității. În cazul în care reclamația este acceptată, vom informa clientul prin e-mail.
În cazul în care reclamația este aprobată, Fidelitti va rambursa cumpărătorului costul mărfii, livrarea către client (dacă livrarea către client a fost plătită) și livrarea la depozitul nostru. Rambursările pentru expedierea către depozitul nostru nu se fac în cazuri excepționale, precum: cumpărătorul a folosit returul gratuit (eliberat pe cheltuiala magazinului) sau magazinul nu a cerut cumpărătorului să trimită marfa.
La returnarea pe cheltuiala dumneavoastră, este important să trimiteți magazinului o confirmare de trimitere a coletului, unde costul transportului este vizibil, sub formă de fotografie, la e-mail comenzi@fidelitti.ro și indicați numărul comenzii în antetul scrisorii.
Pachetul trebuie trimis înapoi din România. Suma de rambursare pentru expediere de dumneavoastră este de 30 lei.
Cererea de reclamație poate fi anulată din panoul de control pentru retururi și reclamații, din fila „Rambursări” sau accesând panoul din e-mailul primit ca confirmare a reclamării.
În ceea ce privește modificarea cererii pentru o reclamație, acest lucru este posibil numai prin anularea cererii depuse și înregistrarea unei noi cereri pentru o reclamație.
Puteți contacta departamentul de relații cu clienții:
- prin formularul de contact de pe pagina: https://fidelitti.ro/contact
- prin e-mail comenzi@fidelitti.ro
- la telefon: 031 829 82 82
- prin profilurile noastre de socializare (Facebook - https://www.facebook.com/fidelitti și Instagram - https://www.instagram.com/fidelitti/ )
Personalul nostru este disponibil de luni până vineri între orele 10:00 și 18:00, cu excepția sărbătorilor legale din România.
Departamentul de relații cu clienții este deschis de luni până vineri între orele 10:00 și 18:00, cu excepția sărbătorilor legale din România.
Dacă aveți o întrebare urgentă, vă recomandăm să ne contactați telefonic, deoarece aceasta este cea mai rapidă modalitate de a ne contacta. Încercăm să răspundem la e-mailuri imediat, dar în perioadele cu volum mare de comenzi, pot apărea întârzieri la răspunsurile pe e-mail.
Clienții care au un cont pe site-ul nostru își pot verifica istoricul comenzilor, retururile și starea acestora. Un client înregistrat are capacitatea de a stoca mai multe adrese de livrare, care vor fi încărcate imediat ca date de comandă în timpul finalizării comenzii, ceea ce economisește timpul și accelerează comanda. De asemenea, vă puteți gestiona consimțământul și abonamentele la buletine informative prin contul personal. Articolele din coșul de cumpărături ale utilizatorilor autorizați sunt stocate pe toate dispozitivele conectate.
Toți vizitatorii site-ului fidelitti.ro pot plasa o comandă fără înregistrarea și crearea unui cont. Procesăm toate comenzile în mod egal, pe principiul primul venit, primul servit.
Vă puteți crea un cont folosind link-ul: https://fidelitti.ro/register
Trebuie să completați datele necesare și să acceptați Termenii și Condițiile magazinului, Politica privind cookie-urile și Politica de confidențialitate.
Puteți schimba parola contului dumneavoastră după autorizare pe site-ul nostru, în contul personal din secțiunea „Setări”.
Dacă ați uitat parola, o puteți recupera accesând pagina de autentificare și făcând clic pe „Ați uitat parola?”. După aceea, introduceți adresa de e-mail cu care a fost înregistrat contul și faceți clic pe butonul „Continuați”. Vă vom trimite un e-mail cu un link, îl vom urma și vom seta o nouă parolă mai puternică.
Datele contului pot fi modificate de dumneavoastră în contul personal, în secțiunea „Setări”, după autorizarea pe site. De asemenea, puteți modifica și adăuga adresele de livrare în secțiunea „Adrese”.
Datele contului pot fi modificate de dumneavoastră în contul personal, în sectiunea „Setări”, după autorizarea pe site. De asemenea, puteți modifica și adăuga adresele de livrare în secțiunea „Adrese”.
Vă puteți recupera parola accesând pagina de autorizare și făcând clic pe „Ați uitat parola?”. După aceea, introduceți adresa de e-mail cu care a fost înregistrat contul și faceți clic pe butonul „Continuați”. Vă vom trimite un e-mail cu un link, îl vom urma și vom seta o nouă parolă puternică.
Orice Utilizator înregistrat își poate șterge independent contul prin contul personal. Pentru a face acest lucru, trebuie să vă conectați la site-ul nostru web, să accesați contul personal și să accesați secțiunea „Personalizare”. Aici puteți retrage acceptarea ”Termenii și Condițiile” magazinului, ceea ce va echivala cu ștergerea contului dumneavoastră din sistemul nostru.
Clienții care se abonează la serviciul de corespondență Newsletter primesc coduri promoționale speciale de reducere, precum și primii aflați de noile promoții de pe site, ceea ce le oferă prioritate în rezervarea mărfurilor prin plasarea unei comenzi. În plus, după abonarea la serviciul Newsletter, clientul primește un cod de reducere pentru întreaga comandă fără termen de expirare sau valoare minimă a comenzii, care poate fi folosit și pentru achiziționarea articolelor din noua colecție
Notă. Codul pe care îl primiți după abonarea la serviciul Newsletter poate fi folosit o singură dată.
Periodicitatea trimiterii de către serviciu Newsletter depinde de numărul de promoții din magazinul Fidelitti, dar nu mai mult de o dată în 14 zile.
Vă puteți înscrie la Serviciul Newsletter pe: https://fidelitti.ro/newsletter/sign-in. Trebuie să furnizați o adresă de email și, opțional, un număr de telefon, apoi să acceptați Termenii și Condițiile Serviciului Newsletter. După abonarea la serviciul Newsletter, vom trimite un e-mail în care trebuie să vă confirmați abonamentul făcând clic pe: „CONFIRMĂ ABONAREA”. După ce ați făcut pașii de mai sus, vi se va trimite un alt e-mail cu un cod de reducere.
Notă. E-mailurile pot ajunge în următoarele folde din căsuța poștală a dumneavoastră de e-mail: promoții, oferte sau spam.
După abonarea la serviciul Newsletter, vom trimite un e-mail în care trebuie să vă confirmați abonamentul făcând clic pe: „CONFIRMĂ ABONAREA”. După ce veți trece pașii de mai sus, vi se va trimite un alt e-mail cu un cod de reducere.
Notă. E-mailurile pot ajunge în următoarele folde din căsuța poștală a dumneavoastră de e-mail: promoții, oferte sau spam.
Codul pe care îl primiți după abonarea la serviciul Newsletter poate fi folosit o singură dată. Posibilitatea sa de utilizare nu depinde de valoarea comenzii. Codul primit trebuie introdus în coș atunci când plasați o comandă în câmpul „Cod promoțional” și validați utilizarea acestuia. Înainte de a cumpăra, asigurațivă că acest cod poate fi combinat cu alte promoții de pe fidelitti.ro
Înainte de a cumpăra, asigurați-vă că acest cod poate fi combinat cu promoțiile actuale de pe fidelitti.ro. Informații detaliate despre promoțiile actuale găsiți aici: http://fidelitti.ro/promo
E-mailurile pot ajunge în următoarele dosare din căsuța dumneavoastră de e-mail: promoții, oferte sau spam. Verificați folderele enumerate de mai sus, precum și corectitudinea introducerii adresei dumneavoastră de e-mail. De asemenea, puteți contacta departamentul nostru de asistență pentru clienți în zilele lucrătoare de la 10:00 la 18:00.
E-mailurile pot ajunge în următoarele dosare din căsuța dumneavoastră de e-mail: promoții, oferte sau spam. Verificați folderele enumerate mai sus, precum și corectitudinea introducerii adresei dumneavoastră de e-mail. De asemenea, puteți contacta departamentul nostru de asistență pentru clienți în zilele lucrătoare de la 10:00 la 18:00.
Dacă au trecut 24 de ore și codul nu a sosit, vă rugăm să contactați departamentul de asistență pentru clienți în zilele lucrătoare de la 10:00 la 18:00.
Dacă doriți să vă dezabonați de la serviciul Newsletter, vă puteți dezabona făcând clic pe linkul „Dacă nu doriți să primiți alte comunicări de la noi, faceți clic aici” din partea de jos a mesajului de e-mail. Dacă aveți un cont în magazinul nostru online, puteți accesa contul personal, selectați fila „Personalizare” și debifați secțiunea „Newsletter”.
Codurile promoționale sunt afișate împreună cu promoțiile pe bannerele site-ului nostru și în rândurile de informații. De asemenea, puteți primi coduri promoționale în cadrul campaniilor de marketing sau prin abonarea la serviciul nostru de corespondență Newsletter. Codurile pentru promoțiile active sunt disponibile și în Termenii și Condițiile promoțiilor și în fila «Coduri promoționale» http://fidelitti.ro/promo/.
Codul promoțional trebuie introdus în coș atunci când plasați o comandă în câmpul „Cod promoțional” și confirmați aplicarea acestuia, după care reducerea va fi aplicată cu succes la comandă.
Codul promoțional poate fi folosit pentru comenzile telefonice, pentru asta trebuie doar să-i spui consultantului codul promoțional pe care doriți să îl folosești.
Funcționalitatea site-ului nu prevede posibilitatea aplicării unui cod promoțional unei comenzi deja plasate. Dacă doriți să profitați cu reducere, vă rugăm să contactați urgent departamentul nostru de relații cu clienții 031 829 82 82 înainte ca coletul cu comanda să fie transferat către firma de curierat din depozitul nostru. Va trebui să specificați numărul comenzii și codul promoțional, după care consultanții noștri vor adăuga o reducere la comanda dumneavoastră.
În astfel de cazuri, vă rugăm să verificați Termenii și Condițiile promoțiilor, care se găsesc în partea de jos a site-ului. Se întâmplă ca codul promoțional să fie expirat și să nu mai fie valabil. De asemenea, merită să verificați dacă acest cod promoțional este valabil pentru o anumită categorie de bunuri. Este necesar să verificați corectitudinea codului introdus. Dacă promoția este activă și codul promoțional încă nu este activat, vă rugăm să contactați departamentul de asistență pentru clienți în zilele lucrătoare de la 10:00 la 18:00.
Dacă codul promoțional este încă activ pe site-ul magazinului, îl puteți utiliza din nou. Totuși, dacă, puteți folosi opțiunea de retur (pentru a profita cu prețul anterior).
În acest caz, vă rugăm să contactați departamentul de asistență a clienților de luni până vineri între orele 10:00 și 18:00. În cazul în care marfa este încă în stoc, consultanții vă vor plasa comanda și ajusta prețul în funcție de retur și vă vor trimite detaliile de plată pentru comandă.
Nu toate ofertele și codurile promoționale pot funcționa în același timp. Condițiile detaliate și informațiile despre promoțiile curente pot fi găsite aici: http://fidelitti.ro/promo/.
Puteți crea un cont folosind link-ul: https://fidelitti.ro/register
Trebuie să completați datele necesare și să acceptați Termenii și Condițiile magazinului, Politica privind cookie-urile și Politica de confidențialitate.
Puteți să faceți o captură de ecran a problemei sau să înregistrați un videoclip al ecranului și apoi să îl trimiteți echipei noastre de servicii a clienților la comenzi@fidelitti.ro. De asemenea, puteți contacta departamentul de asistența clienților în zilele lucrătoare de la 10:00 la 18:00.
Vă puteți recupera parola accesând pagina de autorizare și făcând clic pe „Ați uitat parola?”. După aceea, introduceți adresa de e-mail cu care a fost înregistrat contul și faceți clic pe butonul „Continuați”. Vă vom trimite un e-mail cu un link, urmați-l și setați o nouă parolă puternică.
Dacă există probleme cu plata, aveți posibilitatea de a repeta comanda. Articolele selectate vor aștepta în coșul de cumpărături dacă sunteți autentificat sau pur și simplu nu ați închis browserul. În cazul altor probleme cu plata online, vă rugăm să contactați LibraPay la https://www.librapay.ro/suport sau departamentul nostru de relații cu clienții. De asemenea, puteți alege să plătiți la livrare (ramburs la livrare).
În cazul în care aveți probleme cu plasarea unei comenzi, vă rugăm să încercați să plasați o comandă din nou. Articolele selectate vor aștepta în coșul de cumpărături dacă sunteți autentificat sau pur și simplu nu ați închis browserul. Fiți atenți la datele pe care le-ați introdus. Dacă tot nu puteți completa finalizarea plății, încercați să schimbați metoda de plată (de exemplu, alegeți ramburs la livrare). Verificați dacă se răspunde la întrebarea dumneavoastră în secțiunea «Întrebări frecvente». În cazul unor probleme suplimentare, vă rugăm să contactați departamentul de asistența clienților la telefon: 031 829 82 82 de luni până vineri de la 10:00 la 18:00, prin e-mail comenzi@fidelitti.ro sau prin formularul de contact de pe site-ul nostru web.
Magazinul Fidelitti.ro din România vinde doar online, dumneavoastră aveti la dispozitie 30 de zile pentru a schimba sau returna o comandă. Fidelitti.ro va oferi foarte curând clienților cumpărături într-un magazin fizic din România. Din păcate, această funcție nu este disponibilă în prezent.
Vă puteți abona la notificări de stoc, care vă vor trimite informații la adresa dumneavoastră de e-mail de îndată ce mărimea selectată devine disponibilă (notificările sunt disponibile numai pentru produsele și mărimile epuizate). Atunci când o dimensiune apare pe site-ul nostru, o notificare va fi trimisă la adresa de e-mail specificată.
Înainte de a plasa o comandă vă recomandăm să verificati tabelul de mărimi disponibil pentru fiecare articol pe site-ul Fidelitti.ro. De exemplu, folosirea pantofilor dure de la diferiți producători, astfel încât mărimea reală a pantofilor poate diferi ușor față de cea indicată (de exemplu: cumpărătorul poartă de obicei mărimea 37, iar în funcție de model, 37 se potrivește cel mai adesea, dar în anumite situații 36 sau 38). În genți și rucsacuri, indicăm și dimensiunea reală a produselor, inclusiv mânerele și curelele.
Tabelul de mărimi este disponibil pentru fiecare produs pe site-ul Fidelitti.ro direct pe pagina produsului. Pentru pantofi, sunt disponibile opțiuni pentru lungimea branțului, plinătatea și înălțimea pantofului. Pentru genți și rucsacuri sunt disponibile dimensiunile exterioare, precum și lungimea curelelor și mânerelor. Studiați cu atenție dimensiunile mărfurilor înainte de a comanda, deoarece fotografia nu transmite întotdeauna dimensiunea reală a produselor.
Puteți solicita măsurătorile suplimentare de la consultanții noștri din departamentul de relații cu clienții la telefon: 031 829 82 82 de luni până vineri de la 10:00 la 18:00, la e-mail comenzi@fidelitti.ro sau prin formularul de contact de pe site-ul nostru.
Dacă aveți un cont, puteți revoca abonamentele și toate consimțământurile de marketing din contul dumneavoastră în „Personalizare”. Pentru a face acest lucru, debifați toate casetele de selectare necesare și salvați modificările. Pentru utilizatorii care nu au cont, fila „Personalizare și acorduri” este disponibilă la https://fidelitti.ro/agreements/send-link, unde puteți introduce adresa de email într-un câmp special și faceți clic pe „Trimite link pentru editare”, ceea ce va duce la primirea unui e-mail cu un link pentru editarea acordurilor de unde vă puteți anula abonamentele și acordurile pentru a primi comunicări informaționale de la noi.
De asemenea, puteți renunța la serviciul Newsletter făcând clic pe linkul „Dacă nu doriți să primiți mai multe mesaje de la noi, faceți clic aici” din partea de jos a mesajului de e-mail.
Dacă doriți să vă dezabonați de la serviciul Newsletter, vă puteți dezabona făcând clic pe linkul „Dacă nu doriți să primiți alte comunicări de la noi, faceți clic aici” din partea de jos a mesajului de e-mail. Dacă aveți un cont în magazinul nostru online, puteți accesa contul personal, selectați fila „Personalizare” și debifați secțiunea „Newsletter”.
Orice utilizator înregistrat își poate șterge independent contul prin contul personal. Pentru a face acest lucru, trebuie să vă conectați la site-ul nostru web, să accesați contul personal și să accesați secțiunea „Personalizare”. Aici puteți retrage acceptarea „Termenilor și acordurilor” magazinului, ceea ce va echivala cu ștergerea contului dumneavoastră din sistemul nostru.
Dacă doriți să vă ștergeți datele din bazele noastre de date, vă rugăm să trimiteți un e-mail la info@fidelitti.ro prin care vă rugăm să opriți prelucrarea datelor dumneavoastră. După finalizarea tuturor acțiunilor legate cu ștergerea datelor, consultantul va trimite o confirmare a ștergerii datelor dumneavoastră din bazele noastre de informații.
Sistemul de Bonus Fidelitti Plus - este un program conceput pentru toți clienții magazinului Fidelitti. Condiția pentru aderarea la Sistemul de Bonus Fidelitti Plus este existența unui cont (cont) al clientului în magazinul Fidelitti.ro și acceptarea Termenilor și Condițiilor Sistemului de Bonus Fidelitti Plus. După înregistrarea în program, veți primi un bonus de bun venit de 50 de lei în contul dumneavoastră. Valabilitatea bonusurilor este de 30 de zile, cu posibilitatea de utilizare imediată, precum și posibilitatea de a acumula puncte bonus pentru achiziții în valoare de 5% din prețul mărfurilor după reducere. Puteți folosi punctele de bonus acumulate pentru a acoperi cel mult 50% din valoarea comenzii.
Condiția pentru aderarea la Sistemul de Bonus Fidelitti Plus este existența unui cont (cont) al clientului în magazinul Fidelitti.ro și acceptarea Termenilor și Condițiilor Sistemului de Bonus Fidelitti Plus. Puteți selecta funcția corespunzătoare din setările Contului dumneavoastră Personal din Magazin (fila „Personalizare și Acorduri”) sau faceți clic pe butonul „Doresc să mă înscriu la Fidelitti Plus” de pe site-ul Magazinului.
Condiția pentru aderarea la Sistemul de Bonus Fidelitti Plus este existența unui cont (cont) al clientului în magazinul Fidelitti.ro și acceptarea Termenilor și Condițiilor Sistemului Bonus Fidelitti Plus. Puteți selecta funcția corespunzătoare din setările Contului dumneavoastră Personal din Magazin (fila „Personalizare și Acorduri”) sau faceți clic pe butonul „Doresc să mă înscriu la Fidelitti Plus” de pe site-ul Magazinului. Dacă nu aveți un Cont în Magazin, vă puteți alătura Sistemului Bonus Fidelitti Plus la înregistrarea unui Cont în Magazin, alegând consimțământul corespunzător (acceptarea Termenilor și Condițiilor de utilizare a Sistemului de Bonus Fidelitti Plus), precum și furnizarea (opțional) a unui număr de telefon pentru a primi mesaje SMS/Viber. Vă puteți înregistra pe site-ul https://fidelitti.ro/register.
Aveți posibilitatea de a acumula punctele de bonus pentru achiziții în valoare de 5% din prețul mărfurilor după reducere, reducând astfel prețul următoarei comenzi. Punctele de bonus pot fi folosite pentru plata oricăror comenzi, inclusiv pentru produsele promoționale din categoria Reduceri, precum și pentru produsele cărora li se aplică coduri promoționale de reducere. Aceasta este o oportunitate bună de a cumpăra bunuri cu prețuri mai bune și de a nu plăti în exces. De asemenea, după înregistrarea în program, veți primi un bonus de bun venit în contul dumneavoastră în valoare de 50 de lei. Valabilitatea bonusurilor este de 30 de zile, cu posibilitate de utilizare imediată.
Punctele de bonus se acordă pentru achizițiile din magazinul Fidelitti în valoare de 5% din prețul mărfurilor după reducere (adică excluzând costurile de transport, după aplicarea tuturor reducerilor, promoțiilor și codurilor promoționale, numai din suma finală a costului mărfurilor din coș). De asemenea, după înregistrarea în program, veți primi un bonus de bun venit în contul dumneavoastră în valoare de 50 de lei. Valabilitatea bonusurilor este de 30 de zile, cu posibilitate de utilizare imediată.
Punctele de bonus se acordă pentru achizițiile din magazinul Fidelitti în valoare de 5% din prețul mărfurilor după reducere (adică excluzând costurile de transport, după aplicarea tuturor reducerilor, promoțiilor și codurilor promoționale, numai din suma finală a costul mărfurilor din coș).
În momentul achiziției, numărul de puncte de bonus indicat de dumneavoastră este rezervat până în momentul plății cu succes sau anulării comenzii. În cazul unor probleme cu plata online, în dependență de situație, punctele de bonus pot fi rezervate pentru o perioadă de la câteva minute până la câteva ore. Dacă aveți un cont (cont) în magazinul nostru, puteți dezbloca punctele de bonus anulând comanda în contul personal. După aceea, punctele de bonus vor fi returnate în contul dumneavoastră de bonus, iar dumneavoastră le puteți folosi pentru a plasa o nouă comandă. În cazul unor probleme suplimentare, vă rugăm să contactați departamentul de asistență a clienților la telefon: 031 829 82 82 de luni până vineri de la 10:00 la 18:00, prin e-mail comenzi@fidelitti.ro sau prin formularul de contact de pe site-ul nostru web.
La returnarea bunurilor, punctele de bonus sunt returnate în contul clientului după ce returnarea este aprobată de către depozitul nostru.
Punctele dumneavoastră de bonus sunt valabile 12 luni din momentul în care sunt activate în cont.
Puteți folosi punctele de bonus active în orice moment convenabil pentru dumneavoastră. Introduceți numărul dorit de puncte de bonus în câmpul special „Puncte de bonus” din coș, apoi faceți clic pe „Confirmare”. Rețineți că punctele de bonus nu pot plăti mai mult de 50% din valoarea comenzii.
Notă. Dacă aveți un cod promoțional, vă rugăm să-l utilizați înainte de a introduce și de a valorifica punctele de bonus.
Puteți verifica numărul de puncte de bonus în contul personal de pe site-ul magazinului, în fila „Puncte de bonus”. Punctele de bonus care pot fi utilizate sunt în coloana „Puncte de bonus active”.
Punctele de bonus devin active după expirarea perioadei de returnare, adică după 30 de zile. Dacă nu ați returnat toate bunurile sau ați returnat doar o parte din bunuri din comandă, punctele de bonus vor fi acordate exact pentru acele bunuri care nu au fost returnate. La sfârșitul perioadei de 30 de zile, punctele de bonus vor deveni active.
Nu puteți plăti pentru comenzi cu punctele de bonus inactive. La sfârșitul perioadei de 30 de zile, punctele de bonus vor deveni active și veți putea plăti comanda cu ele, dar nu mai mult de 50% din valoarea comenzii.
Pentru a nu mai participa la Sistemul de Bonus Fidelitti Plus, trebuie să vă retrageți consimțământul în contul dumneavoastră, în secțiunea „Personalizare și Consimțământ”. După salvarea modificărilor, utilizatorul nu va mai fi membru al Sistemului de Bonus Fidelitti Plus. Toate punctele de bonus (active și inactive) vor fi anulate în acest caz. Refuzul de a participa la Sistemul de Bonus Fidelitti Plus nu înseamnă ștergerea contului clientului din magazinul Fidelitti.
În acest caz, trebuie să anulați comanda cât mai curând posibil prin contul personal din secțiunea „Comenzi” din contul dumneavoastră. Funcția „Anularea comenzei” este disponibilă în detaliile comenzii doar dacă starea comenzii permite anularea (până când comanda este transferată la serviciul de curierat). După anularea comenzii, punctele de bonus vor fi returnate înapoi în contul dumneavoastră.