METODE DE LIVRARE
Livrarea în magazinul fidelitti.ro se face numai pe
teritoriul României și este realizată, pentru siguranța coletului și confortul
Beneficiarului, prin firma de curierat DPD
și SAMEDAY. Pentru livrarea
achizițiilor în alte țări, vă rugăm să vizitați magazinul nostru fidelitti.com.
Termenul standard de
livrare, calculat din momentul confirmarii comenzii de către Fidelitti, este în
medie de 1-2 zile lucrătoare.
Acest timp include:
- timpul necesar pentru pregătirea coletului pentru expediere și transfer la compania sa de transport;
- timpul necesar a transportului unei comenzi din depozitul nostru din Ilfov la adresa clientului din România (standard 24 de ore). După trimiterea coletului cu comanda către compania de transport, fiecare client primește un email de la Fidelitti prin care se confirmă că comanda a fost trimisă, precum și un link de urmărire a coletului (care va funcționa din momentul în care coletul este înregistrat în sistem de curierat în România). La această scrisoare se atașează o factură, precum și un formular de retur.
Timpul de realizare a
comenzii se poate prelungi uneori din motive independente de voința
magazinului, precum în situația în care există un număr excepțional de mare de
comenzi (de ex. în perioada de Black Friday, a sărbătorilor de iarnă sau de
Paște, ș.a.m.d.), în cazul în care apar probleme din partea firmei de logistică
sau curierat, în situații de forță majoră ce nu pot fi prevăzute, etc. De
asemenea, există posibilitatea ca pentru zonele mai greu accesibile (precum
zonele muntoase, Delta Dunării) firma de curierat să nu efectueze livrarea
zilnic (de obicei, cumulează comenzile și le livrează de 2-3 ori pe săptămână).
Mod de livrare | Plată cu cardul online (card de plată) | Ramburs (plată cash) |
DPD Curier | 17,99 lei | 17,99 lei + 5 lei |
SAMEDAY Curier | 17,99 lei | 17,99 lei + 5 lei (plată cash) |
SAMEDAY EASYBOX | 17,99 lei | 17,99 lei + 5 lei (plată cash) |
În cazul comenzilor cu valoarea de peste 399 lei, livrarea este gratuită.
Pentru comenzile mai mici de 399 lei, costul de livrare este de 17,99 lei la plata comenzii online și 22,99 lei la plata livrării ramburs (17,99 lei livrarea + 5 lei taxa pentru procesarea plății la livrare)
Ce se întâmplă dacă refuzați sau nu ridicați coletul pe care l-a adus curierul?
Curier DPD
DPD va efectua două încercări pentru a vă livra coletul conținând comanda dvs. Dacă nu va reuși să vă înmâneze coletul din prima încercare, curierul va reveni în următoarea zi lucrătoare. Dacă nici a doua oară nu va reuși să vă transmită coletul, curierul îl va întoarce la sediul local DPD, iar de acolo va fi trimis la depozitul din Ilfov.
Curier SAMEDAY
Curier SAMEDAY va
efectua două încercări pentru a vă livra coletul conținând comanda dvs. Dacă nu
va reuși să vă înmâneze coletul din prima încercare, curierul va reveni în
următoarea zi lucrătoare. Dacă nici a doua oară nu va reuși să vă transmită
coletul, curierul îl va întoarce la sediul local Curier SAMEDAY, iar de acolo
va fi trimis la depozitul
Easybox SAMEDAY (locker)
EASYBOX reprezinta cea mai nouă opțiune de livrare pentru comenzile dvs. Produsele dorite sunt livrate într-un locker securizat, disponibil non-stop în peste 2000 de puncte de ridicare din întreaga țară. Vă recomandăm să utilizați rețeaua de vestiare EASYBOX dacă vă este dificil să vă planificați programul pentru primirea unui colet prin curier. Puteți primi un colet prin intermediul rețelei de locker EASYBOX în orice moment convenabil pentru dvs. . Metoda de livrare Easybox este disponibilă pentru comenzile cu maximum 5 articole.
Condiții de livrare Easybox:
*Plata se face doar cu
cardul, online sau la ridicarea produselor; poate fi folosit și card
contactless.
**De asemenea, în cazul plății cu cardul la easybox, se aplică
o taxă de procesare plata la livrare în valoare de 6 lei. Dacă plata a fost
făcută online, la plasarea comenzii, această taxă nu se aplică.
***În situația în care la momentul livră easyboxul selectat este plin, coletul va fi redirecționat către un alt easybox din apropiere. Acest lucru se întâmplă în cazul în care, după încercări repetate de încărcare a coletului, niciun sertar nu va fi disponibil. Easyboxul către care se va redirecționa coletul se află în proximitatea punctului de livrare selectat. Te vom informa atât înainte, cât și după redirecționarea coletului.
Ce trebuie sa faci
pentru a beneficia de acest serviciu:
1. Adaugă produsele în
coș și selectează modalitatea de
EASYBOX.
2. Alege easybox și
unul dintre punctele de livrare din listă sau de pe hartă, cum vă este mai
simplu.
3. Atunci cand comanda
dvs. ajunge în locker, veți primi SMS cu
un cod PIN, iar pe email codul QR si PIN. Odată
scanat sau introdus codul la punctul de ridicare, acesta va debloca
compartimentul în care se află coletul
dvs..
4. Aveți la dispozitie 36 de ore pentru ridicare din momentul primirii SMS-ului.
DESCHIDEREA COLETULUI
LA LIVRARE
După ce ați plasat o comandă, intuim că nerabdarea si
curiozitatea vă vor crește în asteptarea
produselor dorite. Ei bine, atunci când coletul ajunge la destinație, îl puteți
deschide să vedeți conținutul în prezența curierului, înainte de a plăti.
Verificați dacă produsul sau produsele
sunt cele comandate de dvs., dacă culoarea e ceea ce ați dorit-o sau orice
altceva în legatură cu starea articolelor. Dacă doriți aceasta, curierul este
obligat să aștepte cât timp dvs.
verificați conținutul coletului. Să știți că opțiunea aceasta nu presupune și
probarea articolelor, ci doar verificarea lor.
Dacă alegerile făcute nu sunt pe gustul dvs. sau sunt sub
așteptări (indiferent că e vorba de culoare, material, calitate etc.)
puteți cere pentru returul acestora pe
loc. Iata cum:
- Dacă ați ales plata ramburs, solicitați verificarea coletului înainte să plătiți curierului.
- Dacă ați ales plata cu cardul, vă vom vira în cel mai scurt timp posibil suma echivalentă produselor returnate în contul din care s-a făcut plata.
Trebuie să știți: dacă alegeți să returnați articolele
după ce ați verificat pachetul, e important să știți că trebuie să returnați
toate produsele, nu puteți refuza unul singur sau două și să le păstrați pe
celelalte.
Dacă alegeți returul după verificarea pachetului, costul de transport este din partea noastră.