METODE DE LIVRARE

Livrarea în  magazinul fidelitti.ro se face numai pe teritoriul României și este realizată, pentru siguranța coletului și confortul Beneficiarului, prin firma de curierat DPD și SAMEDAY. Pentru livrarea achizițiilor în alte țări, vă rugăm să vizitați magazinul nostru fidelitti.com.

Termenul standard de livrare, calculat din momentul confirmarii comenzii de către Fidelitti, este în medie de 1-2 zile lucrătoare.

Acest timp include:

- timpul necesar pentru pregătirea coletului pentru expediere și transfer la compania sa de transport;

- timpul necesar a transportului unei comenzi din depozitul nostru din Ilfov la adresa clientului din România (standard 24 de ore). După trimiterea coletului cu comanda către compania de transport, fiecare client primește un email de la Fidelitti prin care se confirmă că comanda a fost trimisă, precum și un link de urmărire a coletului (care va funcționa din momentul în care coletul este înregistrat în sistem de curierat în România). La această scrisoare se atașează o factură, precum și un formular de retur.

Timpul de realizare a comenzii se poate prelungi uneori din motive independente de voința magazinului, precum în situația în care există un număr excepțional de mare de comenzi (de ex. în perioada de Black Friday, a sărbătorilor de iarnă sau de Paște, ș.a.m.d.), în cazul în care apar probleme din partea firmei de logistică sau curierat, în situații de forță majoră ce nu pot fi prevăzute, etc. De asemenea, există posibilitatea ca pentru zonele mai greu accesibile (precum zonele muntoase, Delta Dunării) firma de curierat să nu efectueze livrarea zilnic (de obicei, cumulează comenzile și le livrează de 2-3 ori pe săptămână).

 

Mod de livrare
Plată cu cardul online (card de plată)
Ramburs (plată cash)

DPD Curier          

Programul de livrare este zilnic între orele 9:00 - 17:00. Sâmbăta și duminica nu se efectuează livrări.
17,99 lei

17,99 lei + 5 lei (plată cash)

SAMEDAY Curier      

Programul de livrare este zilnic între orele 9:00 - 17:00. Sâmbăta și duminica nu se efectuează livrări.
17,99 lei
17,99 lei + 5 lei (plată cash)

SAMEDAY EASYBOX     

Lista punctelor/căsuțelor poștale poate fi găsită pe site-ul EASYBOX sau pe hartă
9,99 lei
9,99 lei + 5 lei (plată cash)


În cazul comenzilor cu valoarea de peste 399 lei, livrarea este gratuită.

Pentru comenzile mai mici de 399 lei, costul de livrare este de 17,99 lei la plata comenzii online și 22,99 lei la plata livrării ramburs (17,99 lei livrarea + 5 lei taxa pentru procesarea plății la livrare)


Ce se întâmplă dacă refuzați sau nu ridicați  coletul pe care l-a adus curierul?

Curier DPD

DPD va efectua două încercări pentru a vă livra coletul conținând comanda dvs. Dacă nu va reuși să vă înmâneze coletul din prima încercare, curierul va reveni în următoarea zi lucrătoare. Dacă nici a doua oară nu va reuși să vă transmită coletul, curierul îl va întoarce la sediul local DPD, iar de acolo va fi trimis la depozitul din Ilfov.

Curier SAMEDAY

Curier SAMEDAY va efectua două încercări pentru a vă livra coletul conținând comanda dvs. Dacă nu va reuși să vă înmâneze coletul din prima încercare, curierul va reveni în următoarea zi lucrătoare. Dacă nici a doua oară nu va reuși să vă transmită coletul, curierul îl va întoarce la sediul local Curier SAMEDAY, iar de acolo va fi trimis la depozitul din Ilfov.

Easybox SAMEDAY (locker)

EASYBOX reprezinta cea mai nouă opțiune de livrare pentru comenzile dvs. Produsele dorite sunt livrate într-un locker securizat, disponibil non-stop în peste 2000 de puncte de ridicare din întreaga țară. Vă recomandăm să utilizați rețeaua de vestiare EASYBOX dacă vă este dificil să vă planificați programul pentru primirea unui colet prin curier. Puteți primi un colet prin intermediul rețelei de locker EASYBOX în orice moment convenabil pentru dvs. . Metoda de livrare Easybox este disponibilă pentru comenzile cu maximum 3 articole.

Condiții de livrare Easybox:

*Plata se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor; poate fi folosit și card contactless.

**De asemenea, în  cazul plății cu cardul la easybox, se aplică o taxă de procesare plata la livrare în valoare de 5 lei. Dacă plata a fost făcută online, la plasarea comenzii, această taxă nu se aplică.

***În  situația în care în momentul livrării easyboxul selectat este plin, coletul va fi redirecționat către un alt easybox din apropiere. Acest lucru se întâmplă în cazul în  care, după încercări repetate de încărcare a coletului, niciun sertar nu va fi disponibil. Easyboxul către care se va redirecționa coletul se află în proximitatea punctului de livrare selectat. Vă vom informa atât înainte, cât și după redirecționarea coletului.

Cum trebuie să acționați pentru a beneficia de acest serviciu:

1. Adăugați produsele în coș și  selectează modalitatea de EASYBOX.

2. Alegeție asybox și unul dintre punctele de livrare din listă sau de pe hartă, cum vă este mai simplu.

3. Atunci cand comanda dvs. ajunge în  locker, veți primi SMS cu un cod PIN, iar pe email codul QR si PIN. Odată  scanat sau introdus codul la punctul de ridicare, acesta va debloca compartimentul în  care se află coletul dvs..

4. Aveți la dispozitie 36 de ore pentru ridicare din momentul primirii SMS-ului.

DESCHIDEREA COLETULUI  LA LIVRARE

După ce ați  plasat o comandă, intuim că nerabdarea si curiozitatea vă vor crește în  asteptarea produselor dorite. Ei bine, atunci când coletul ajunge la destinație, îl puteți deschide să vedeți conținutul în prezența curierului, înainte de a plăti. Verificați  dacă produsul sau produsele sunt cele comandate de dvs., dacă culoarea e ceea ce ați dorit-o sau orice altceva în legatură cu starea articolelor. Dacă doriți aceasta, curierul este obligat să aștepte cât  timp dvs. verificați conținutul coletului. Să știți că opțiunea aceasta nu presupune și probarea articolelor, ci doar verificarea lor.

Dacă alegerile  făcute nu sunt pe gustul dvs. sau sunt sub așteptări (indiferent că e vorba de culoare, material, calitate etc.) puteți  cere pentru returul acestora pe loc. Iata cum:

 - Dacă ați ales plata ramburs, solicitați verificarea coletului înainte să plătiți curierului.

 - Dacă ați ales plata cu cardul, vă vom vira în cel mai scurt timp posibil suma echivalentă produselor returnate în  contul din care s-a făcut plata.


Pentru informație: dacă alegeți să returnați articolele după ce ați verificat pachetul, e important să știți că trebuie să returnați toate produsele, nu puteți refuza unul singur sau două și să le păstrați pe celelalte.

Dacă alegeți returul după verificarea pachetului, costul de transport este din partea noastră.


Abonați-vă la newsletter și primiți 10% reducere la prima achiziție!

Administratorul datelor dumneavoastră cu caracter personal este Fidelitti SRL., cu sediul social în Oras Galati, Strada GRIVITEI, Nr. 2, Bloc B, Scara 1, Etaj parter, Ap. 4, Judet Galati.

Detalii de contact e-mail: info@fidelitti.ro, tel. 031 829 82 82. Puteți contacta persoana responsabilă cu prelucrarea datelor cu caracter personal prin intermediul: e-mail: gdpr@fidelitti.com. Administratorul prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a pregăti răspunsurile la întrebările adresate și pentru a purta corespondența - articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO (interesul legitim al administratorului). Destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal pot fi: entități care operează infrastructura IT. Datele dumneavoastră cu caracter personal nu sunt transferate în țări terțe. Datele dvs. personale vor fi prelucrate pentru perioada necesară pentru a răspunde și a coresponda cu dvs., dar nu mai mult de 3 luni după aceea. Aveți dreptul de a solicita operatorului accesul la datele dvs. personale, rectificarea, ștergerea sau restricționarea prelucrării, precum și dreptul de a vă opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor. În măsura în care prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal s-ar baza pe consimțământ, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului dumneavoastră înainte de retragerea acestuia. Aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere, și anume la președintele Oficiului pentru protecția datelor cu caracter personal. Furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară, însă, în caz contrar, va fi imposibil să vă trimitem cererea. Datele cu caracter personal pe care le furnizați nu vor face obiectul unei prelucrări automate.

extindeascunde