FIDELITTI SRL, în calitate de reprezentant oficial
al Fidelitti, oferă o garanție pentru bunurile achiziționate de dumneavoastră
din magazinul online fidelitti.ro.
Uneori se poate întâmpla ca articolul primit să fie cu
defect sau să nu corespundă cu comanda plasată. În acest caz, aveți dreptul de
a depune o reclamație la acest produs.
Puteți solicita rambursarea sumei plătite pentru
achiziționarea acestuia sau înlocuirea produsului cu altul fără defecte sau în
conformitate cu comanda. De asemenea, vă vom rambursa și costul returnării
coletului dacă cererea este acceptată de noi.
Dacă sunteți interesați să înlocuiți produsul cu unul nou,
asigurați-vă că contactați departamentul nostru de asistența clienților la
031 829 82 82 sau prin e-mail (comenzi@fidelitti.ro). De asemenea, puteți
depune o reclamație atunci când returnați un produs (puteți face acest lucru
atunci când trimiteți o retur online sau puteți tipări un formular tipărit,
completați și trimiteți împreună cu produsul).
Utilizatorii care nu au cont pe site-ul fidelitti.ro vor
avea acces la panoul de control online pentru retururi și reclamații după
furnizarea numărului de comandă la care face reclamația produsului, precum și
adresa de e-mail de pe care a fost făcută comanda. Un utilizator care are cont
pe site-ul fidelitti.ro și este autentificat poate face acest lucru cu ușurință
direct din contul său selectând secțiunea „Return” din contul personal.
Important! Bunurile trebuie trimise înapoi în ambalajul
original (cutie, hârtie, cu coduri de bare corespunzătoare).
Adresa expeditorului:
Pentru Fidelitti SRL
Parcul Logistic WDP
Strada Piersicului nr. 1, Cladirea 2
077095
Dragomiresti- Vale
Judetul Ilfov
România
Notă. Nu acceptam retururi prin Poșta Română, doar prin
firme de curierat (ex. Sameday etc.). De asemenea, nu acceptăm retururi în
numerar la livrare. Astfel de pachete vor fi automat respinse și returnate
cumpărătorului, care va trebui să plătească costul de retur.
De asemenea, cumpărătorul poate declara sau sesiza orice neajunsuri sau reclamații pe adresa Strada ROȘIORI, Nr. 12, Bloc G2, Scara 1, Etaj 3, Ap. 50, Județ Galați sau pe email: orders@fidelitti.ro
În cazul în care ați primit un produs diferit de cel
comandat sau un produs cu defecte, puteți contacta departamentul nostru de
asistența clienților în termen de 72 de ore în termen de 72 de ore (tel. 031 829 82 82,
Strada ROȘIORI, Nr. 12, Bloc G2, Scara 1, Etaj 3, Ap. 50, Județ Galați) pentru
a reclama situația și ne vom asigura că produsul va fi înlocuit cu unul nou sau
că banii vor fi returnați în cel mai scurt timp. Numai în acest caz, costurile
de returnare și de transport al produsului de înlocuire, vor fi suportate de
Fidelitti. Pentru mărfurile ale căror colete prezintă defecte vizibile la primirea de către curier,
vă recomandăm să le refuzați primirea.
Baza reclamației este dovada achiziționării bunurilor (de
exemplu, chitanța fiscală sau factura) sau altă dovadă a unui contract de
vânzare. Reclamațiile pot fi depuse utilizând Formularul de reclamații
Fidelitti al cărui model poate fi descărcat pe link. Reclamația va fi
soluționată în termen de 14 zile calendaristice de la primirea mărfii, împreună
cu pachetul de documente semnat și completat.