FIDELITTI SRL, în calitate de reprezentant oficial al Fidelitti, oferă o garanție pentru bunurile achiziționate de dumneavoastră din magazinul online fidelitti.ro.

Uneori se poate întâmpla ca articolul primit să fie cu defect sau să nu corespundă cu comanda plasată. În acest caz, aveți dreptul de a depune o reclamație la acest produs.

Puteți solicita rambursarea sumei plătite pentru achiziționarea acestuia sau înlocuirea produsului cu altul fără defecte sau în conformitate cu comanda. De asemenea, vă vom rambursa și costul returnării coletului dacă cererea este acceptată de noi.

Dacă sunteți interesați să înlocuiți produsul cu unul nou, asigurați-vă că contactați departamentul nostru de asistența clienților la 031 829 82 82 sau prin e-mail (comenzi@fidelitti.ro). De asemenea, puteți depune o reclamație atunci când returnați un produs (puteți face acest lucru atunci când trimiteți o retur online sau puteți tipări un formular tipărit, completați și trimiteți împreună cu produsul).

Utilizatorii care nu au cont pe site-ul fidelitti.ro vor avea acces la panoul de control online pentru retururi și reclamații după furnizarea numărului de comandă la care face reclamația produsului, precum și adresa de e-mail de pe care a fost făcută comanda. Un utilizator care are cont pe site-ul fidelitti.ro și este autentificat poate face acest lucru cu ușurință direct din contul său selectând secțiunea „Return” din contul personal.

Important! Bunurile trebuie trimise înapoi în ambalajul original (cutie, hârtie, cu coduri de bare corespunzătoare).

Adresa expeditorului:

Pentru Fidelitti SRL

Parcul Logistic WDP

Strada Piersicului nr. 1, Cladirea 2

077095

Dragomiresti- Vale

Judetul Ilfov

România

Notă. Nu acceptam retururi prin Poșta Română, doar prin firme de curierat (ex. Sameday etc.). De asemenea, nu acceptăm retururi în numerar la livrare. Astfel de pachete vor fi automat respinse și returnate cumpărătorului, care va trebui să plătească costul de retur.

De asemenea, cumpărătorul poate declara sau sesiza orice neajunsuri sau reclamații pe adresa Strada ROȘIORI, Nr. 12, Bloc G2, Scara 1, Etaj 3, Ap. 50, Județ Galați sau pe email: orders@fidelitti.ro

În cazul în care ați primit un produs diferit de cel comandat sau un produs cu defecte, puteți contacta departamentul nostru de asistența clienților în termen de 72 de ore în termen de 72 de ore (tel. 031 829 82 82, Strada ROȘIORI, Nr. 12, Bloc G2, Scara 1, Etaj 3, Ap. 50, Județ Galați) pentru a reclama situația și ne vom asigura că produsul va fi înlocuit cu unul nou sau că banii vor fi returnați în cel mai scurt timp. Numai în acest caz, costurile de returnare și de transport al produsului de înlocuire, vor fi suportate de Fidelitti. Pentru mărfurile ale căror colete prezintă  defecte vizibile la primirea de către curier, vă recomandăm să le refuzați  primirea.

Baza reclamației este dovada achiziționării bunurilor (de exemplu, chitanța fiscală sau factura) sau altă dovadă a unui contract de vânzare. Reclamațiile pot fi depuse utilizând Formularul de reclamații Fidelitti al cărui model poate fi descărcat pe link. Reclamația va fi soluționată în termen de 14 zile calendaristice de la primirea mărfii, împreună cu pachetul de documente semnat și completat.

 

Abonați-vă la newsletter și primiți 5% reducere la prima achiziție!

Administratorul datelor dumneavoastră cu caracter personal este Fidelitti SRL., cu sediul social în Oras Galati, Strada GRIVITEI, Nr. 2, Bloc B, Scara 1, Etaj parter, Ap. 4, Judet Galati.

Detalii de contact e-mail: info@fidelitti.ro, tel. 031 829 82 82. Puteți contacta persoana responsabilă cu prelucrarea datelor cu caracter personal prin intermediul: e-mail: gdpr@fidelitti.com. Administratorul prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a pregăti răspunsurile la întrebările adresate și pentru a purta corespondența - articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO (interesul legitim al administratorului). Destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal pot fi: entități care operează infrastructura IT. Datele dumneavoastră cu caracter personal nu sunt transferate în țări terțe. Datele dvs. personale vor fi prelucrate pentru perioada necesară pentru a răspunde și a coresponda cu dvs., dar nu mai mult de 3 luni după aceea. Aveți dreptul de a solicita operatorului accesul la datele dvs. personale, rectificarea, ștergerea sau restricționarea prelucrării, precum și dreptul de a vă opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor. În măsura în care prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal s-ar baza pe consimțământ, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului dumneavoastră înainte de retragerea acestuia. Aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere, și anume la președintele Oficiului pentru protecția datelor cu caracter personal. Furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară, însă, în caz contrar, va fi imposibil să vă trimitem cererea. Datele cu caracter personal pe care le furnizați nu vor face obiectul unei prelucrări automate.

extindeascunde