30 DE ZILE RETUR GRATUIT
Cum să faceți retur?
Am îmbunătățit mult experiența de cumpărături deoarece știm
că uneori nu sunteți 100% mulțumiți de alegerea pe care ați făcut-o: începând
cu retururile gratuite, de o perioadă prelungită de la 14 la 30 de zile, până
la procesarea convinabilă a retururilor printr-o firmă de curierat.
Pentru a solicita o returnare, urmați pașii următori:
1) Puteți emite un retur completând formularul online.
Utilizatorii care nu au cont pe site-ul fidelitti.ro vor avea acces la panoul
de control al retururilor online după ce vor furniza numărul comenzii căruia îi
aparține produsul pe care doriți să-l returnați, precum și adresa de e-mail de
la care a fost comandată. Un utilizator care are un cont pe site-ul
fidelitti.ro și este autentificat poate face acest lucru cu ușurință direct din
contul său selectând secțiunea „Return” din contul personal.
Selectați articolul pe care doriți să-l returnați, apoi
verificați din listă tipul cererii și motivul returnării (acest lucru nu este
obligatoriu, dar am aprecia dacă îl furnizați).
2) Dacă nu puteți să vă înregistrați returnarea online, vă
rugăm să utilizați formularul de retur tipărit și completat pe hârtie. Îl
puteți descărca din contul clientului,
din sectiunea „Schimb si Retururi”, sau din email-ul trimis după confirmarea
expedierii comenzii. Imprimați, completați și puneți-l în pachetul de
returnare. Notificați Serviciul de Clienți în scris la adresa comenzi@fidelitti.ro despre comanda pe care intenționați să o returnați sau contactați Serviciul de
Clienți la numărul 031 829 82 82.
Descărcați și completați toate detaliile din formularul de
returnare făcând clic aici, apoi trimiteți formularul completat prin e-mail la comenzi@fidelitti.ro .
Asigurați-vă că
indicați metoda de returnare preferată, prin curier sau prin intermediul locker
easybox. După trimiterea cererii de returnare, un consultant Fidelitti vă va
contacta și veți primi apoi un e-mail de confirmare cu numărul de returnare
înregistrat în sistem, iar un curier va ridica coletul de la adresa specificată
în termen de 24-48 de ore în zilele lucrătoare.
Imediat ce returul ajunge la depozitul nostru, vă vom
informa despre acesta. După verificarea articolelor pe care le-ați returnat, vă
vom anunța dacă toate condițiile de returnare au fost îndeplinite. Vă vom
anunța atunci când vom rambursa suma echivalentă cu rambursarea dvs.
Rambursarea valorii bunurilor returnate se va face în termen
de maximum 14 zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN
specificat în Formularul de retur.
Contul trebuie să fie valabil și activ, în lei (RON) și deschis la o bancă din România. În cazul în care comanda care a fost plătită cu un card de tranzacționare, un card de credit sau un card de debit, suma va fi rambursată în contul asociat acestuia. În cazul în care ați plătit prin alte mijloace, rambursarea va fi transferată în contul bancar indicat în formularul de returnare. Rambursările nu includ costurile de transport. Fidelitti.ro suportă costul transportului de returnare!
Ce înseamnă returnare responsabilă?
Returnați un articol de care nu mai aveți nevoie, în aceeași
stare în care a fost livrat. Aceasta înseamnă: probat, dar nu purtat, fără
pete, fără semne de uzură sau zgârieturi, inclusiv accesoriile sau cutia și, pe
cât posibil, cu eticheta atașată.
Dați comandă des și returnați la fel de des pentru că nu știți exact ce
mărime vi se potrivește?
Folosiți măsurile indicate în descrierea fiecărui articol.
De asemenea, puteți solicita mărimile suplimentare de la consultanții noștri.
Ați uitat să ridicați coletul sau v-ați schimbat decizia de
a cumpăra?
Gândiți-vă la impactul asupra mediului: risiparea de
materiale de ambalare, emisiile vehiculelor în traficul de livrare, oamenii din
depozit pregătesc produsul pentru expediere și apoi îl despachetează.
Ce condiții trebuie să îndeplinească produsul returnat?
Condiția acceptării returului este ca produsele sa fie în
aceeași stare în care au fost livrate (să nu fie deteriorate, să nu prezinte
semne de purtare, să aibă toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate
a produselor comercializate, ne rezervăm dreptul sa refuzăm orice produs
returnat care nu poate fi revândut ca nou.
Vă recomandăm să măsurați produsele fără îndepărtarea etichetei detașabile. Trebuie să mai știți că returul produsului fără eticheta de compoziție nu poate fi acceptat. Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea coletului de către depozit, rambursarea acestor articole va fi refuzată.
Restricționarea dreptului la returnare gratuită în termen de
30 de zile
Fidelitti își rezervă dreptul de a limita serviciul de “Retur
gratuit în 30 de zile” în cazul de mai multe retururi de la același client,
indiferent de tipul articolului returnat.
Consumatorul va fi informat prin notificare scrisă,
telefonică sau prin e-mail atunci când este detectat un comportament incorect.
Prima și a doua întoarcere sunt GRATUITE! În cazul în care
doriți să returnați definitiv unul sau mai multe articole din aceeași comandă,
veți primi primele două retururi gratuite și rapide prin curierat expres,
costurile de transport fiind suportate de Fidelitti. De la a treia returnare ulterioară a
aceleiași comenzi, se va aplica o taxă de livrare, convenită conform tarifelor
(vedeți secțiunea "Livrare"),
care va fi plătită de cumpărător și va fi dedusă din suma care urmează să fie
rambursată la returnarea finală.
Retururi pe cheltuiala dumneavoastră
Dacă doriți să returnați un articol pe cheltuiala dvs. (prin
intermediul unei alte companii de curierat), selectați singur transportatorul
și urmați instrucțiunile acestuia.
Trimiteți comanda Dumneavoastră împreună cu formularul de
retur anexat pe adresa:
Pentru Fidelitti SRL
Parcul Logistic WDP
Strada Piersicului nr. 1, Cladirea 2
077095
Dragomiresti - Vale
Judetul Ilfov
România
Notă. Nu acceptăm retururi prin Poșta României, ci doar prin
firme de curierat (ex. Sameday etc.). De asemenea, nu acceptăm colete returnate
în numerar la livrare. Astfel de pachete vor fi automat respinse și returnate
cumpărătorului, care va trebui să plătească costul de retur.
Notă. Ne rezervăm dreptul de a nu procesa comenzi de la clienți care au făcut mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs sau care au refuzat să primească colete de 2 ori la rând. În astfel de cazuri, Fidelitti poate oferi să proceseze comenzi numai cu plata în avans cu cardul.
Notă. Acceptăm retururi numai dacă este prezent ambalajul
original. Dacă ați pierdut sau ați deteriorat ambalajul original din orice
motiv, vă rugăm să contactați departamentul nostru de asistență pentru clienți
înainte de a efectua un retur.
SCHIMBUL DE BUNURI
Procesul de schimb se bazează pe returnarea produsului pe
care doriți să îl schimbați, în stare nedeteriorată (așa cum l-ați primit de la
noi), urmată de plasarea unei noi comenzi pentru produsul dorit.
Magazinul nostru vă va rambursa produsul returnat (pe care
doriți să îl schimbați) imediat ce returul a fost acceptat în depozitul nostru.
Va trebui să plasați o nouă comandă cât mai curând posibil
pentru a rezerva produsul în stoc.