30 DE ZILE RETUR GRATUIT


Cum să faceți retur?

Dacă doriți să returnați o comandă sau un produs, să știți că este foarte ușor la Fidelitti. Retururile se fac printr-o firmă de curierat.

Rețineți că aveți la dispoziție 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului și că marfa trebuie să îndeplinească anumite condiții.

Am îmbunătățit mult experiența de cumpărături deoarece știm că uneori nu sunteți 100% mulțumiți de alegerea pe care ați făcut-o: începând cu retururile gratuite, de o perioadă prelungită de la 14 la 30 de zile, până la procesarea convinabilă a retururilor printr-o firmă de curierat.

Pentru a solicita o returnare, urmați pașii următori:

1) Puteți emite un retur completând formularul online. Utilizatorii care nu au cont pe site-ul fidelitti.ro vor avea acces la panoul de control al retururilor online după ce vor furniza numărul comenzii căruia îi aparține produsul pe care doriți să-l returnați, precum și adresa de e-mail de la care a fost comandată. Un utilizator care are un cont pe site-ul fidelitti.ro și este autentificat poate face acest lucru cu ușurință direct din contul său selectând secțiunea „Return” din contul personal.

Selectați articolul pe care doriți să-l returnați, apoi verificați din listă tipul cererii și motivul returnării (acest lucru nu este obligatoriu, dar am aprecia dacă îl furnizați).

2) Dacă nu puteți să vă înregistrați returnarea online, vă rugăm să utilizați formularul de retur tipărit și completat pe hârtie. Îl puteți  descărca din contul clientului, din sectiunea „Schimb si Retururi”, sau din email-ul trimis după confirmarea expedierii comenzii. Imprimați, completați și puneți-l în pachetul de returnare. Notificați Serviciul de Clienți în scris la adresa comenzi@fidelitti.ro despre comanda pe care intenționați să o returnați sau contactați Serviciul de Clienți la numărul 031 829 82 82.

Descărcați și completați toate detaliile din formularul de returnare făcând clic aici, apoi trimiteți formularul completat prin e-mail la comenzi@fidelitti.ro .

Asigurați-vă că indicați metoda de returnare preferată, prin curier sau prin intermediul locker easybox. După trimiterea cererii de returnare, un consultant Fidelitti vă va contacta și veți primi apoi un e-mail de confirmare cu numărul de returnare înregistrat în sistem, iar un curier va ridica coletul de la adresa specificată în termen de 24-48 de ore în zilele lucrătoare.

Imediat ce returul ajunge la depozitul nostru, vă vom informa despre acesta. După verificarea articolelor pe care le-ați returnat, vă vom anunța dacă toate condițiile de returnare au fost îndeplinite. Vă vom anunța atunci când vom rambursa suma echivalentă cu rambursarea dvs.

Rambursarea valorii bunurilor returnate se va face în termen de maximum 14 zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de retur.

Contul trebuie să fie valabil și activ, în lei (RON) și deschis la o bancă din România. În cazul în care comanda care a fost plătită cu un card de tranzacționare, un card de credit sau un card de debit, suma va fi rambursată în contul asociat acestuia. În cazul în care ați plătit prin alte mijloace, rambursarea va fi transferată în contul bancar indicat în formularul de returnare. Rambursările nu includ costurile de transport. Fidelitti.ro suportă costul transportului de returnare!

Ce înseamnă returnare responsabilă?

Returnați un articol de care nu mai aveți nevoie, în aceeași stare în care a fost livrat. Aceasta înseamnă: probat, dar nu purtat, fără pete, fără semne de uzură sau zgârieturi, inclusiv accesoriile sau cutia și, pe cât posibil, cu eticheta atașată.

Dați comandă des și returnați  la fel de des pentru că nu știți exact ce mărime vi se potrivește?

Folosiți măsurile indicate în descrierea fiecărui articol. De asemenea, puteți solicita mărimile suplimentare de la consultanții noștri.

Ați uitat să ridicați coletul sau v-ați schimbat decizia de a cumpăra?

Gândiți-vă la impactul asupra mediului: risiparea de materiale de ambalare, emisiile vehiculelor în traficul de livrare, oamenii din depozit pregătesc produsul pentru expediere și apoi îl despachetează.

Ce condiții trebuie să îndeplinească produsul returnat?

Condiția acceptării returului este ca produsele sa fie în aceeași stare în care au fost livrate (să nu fie deteriorate, să nu prezinte semne de purtare, să aibă toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervăm dreptul sa refuzăm orice produs returnat care nu poate fi revândut ca nou.

Vă recomandăm să măsurați produsele fără îndepărtarea etichetei detașabile. Trebuie să mai știți că returul produsului fără eticheta de compoziție nu poate fi acceptat. Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea coletului de către depozit, rambursarea acestor articole va fi refuzată.

Restricționarea dreptului la returnare gratuită în termen de 30 de zile

Fidelitti își rezervă dreptul de a limita serviciul de “Retur gratuit în 30 de zile” în cazul de mai multe retururi de la același client, indiferent de tipul articolului returnat.

Consumatorul va fi informat prin notificare scrisă, telefonică sau prin e-mail atunci când este detectat un comportament incorect.

Prima și a doua întoarcere sunt GRATUITE! În cazul în care doriți să returnați definitiv unul sau mai multe articole din aceeași comandă, veți primi primele două retururi gratuite și rapide prin curierat expres, costurile de transport fiind suportate de Fidelitti.  De la a treia returnare ulterioară a aceleiași comenzi, se va aplica o taxă de livrare, convenită conform tarifelor (vedeți secțiunea  "Livrare"), care va fi plătită de cumpărător și va fi dedusă din suma care urmează să fie rambursată la returnarea finală.

Retururi pe cheltuiala dumneavoastră

Dacă doriți să returnați un articol pe cheltuiala dvs. (prin intermediul unei alte companii de curierat), selectați singur transportatorul și urmați instrucțiunile acestuia.

Trimiteți comanda Dumneavoastră împreună cu formularul de retur anexat pe adresa:

Pentru Fidelitti SRL

Parcul Logistic WDP

Strada Piersicului nr. 1, Cladirea 2

077095

Dragomiresti - Vale

Judetul Ilfov

România

Notă. Nu acceptăm retururi prin Poșta României, ci doar prin firme de curierat (ex. Sameday etc.). De asemenea, nu acceptăm colete returnate în numerar la livrare. Astfel de pachete vor fi automat respinse și returnate cumpărătorului, care va trebui să plătească costul de retur.

Notă. Ne rezervăm dreptul de a nu procesa comenzi de la clienți care au făcut mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs sau care au refuzat să primească colete de 2 ori la rând. În astfel de cazuri, Fidelitti poate oferi să proceseze comenzi numai cu plata în avans cu cardul.

Notă. Acceptăm retururi numai dacă este prezent ambalajul original. Dacă ați pierdut sau ați deteriorat ambalajul original din orice motiv, vă rugăm să contactați departamentul nostru de asistență pentru clienți înainte de a efectua un retur.


SCHIMBUL DE BUNURI

Procesul de schimb se bazează pe returnarea produsului pe care doriți să îl schimbați, în stare nedeteriorată (așa cum l-ați primit de la noi), urmată de plasarea unei noi comenzi pentru produsul dorit.

Magazinul nostru vă va rambursa produsul returnat (pe care doriți să îl schimbați) imediat ce returul a fost acceptat în depozitul nostru.

Va trebui să plasați o nouă comandă cât mai curând posibil pentru a rezerva produsul în stoc.

Abonați-vă la newsletter și primiți 5% reducere la prima achiziție!

Administratorul datelor dumneavoastră cu caracter personal este Fidelitti SRL., cu sediul social în Oras Galati, Strada GRIVITEI, Nr. 2, Bloc B, Scara 1, Etaj parter, Ap. 4, Judet Galati.

Detalii de contact e-mail: info@fidelitti.ro, tel. 031 829 82 82. Puteți contacta persoana responsabilă cu prelucrarea datelor cu caracter personal prin intermediul: e-mail: gdpr@fidelitti.com. Administratorul prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a pregăti răspunsurile la întrebările adresate și pentru a purta corespondența - articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO (interesul legitim al administratorului). Destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal pot fi: entități care operează infrastructura IT. Datele dumneavoastră cu caracter personal nu sunt transferate în țări terțe. Datele dvs. personale vor fi prelucrate pentru perioada necesară pentru a răspunde și a coresponda cu dvs., dar nu mai mult de 3 luni după aceea. Aveți dreptul de a solicita operatorului accesul la datele dvs. personale, rectificarea, ștergerea sau restricționarea prelucrării, precum și dreptul de a vă opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor. În măsura în care prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal s-ar baza pe consimțământ, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului dumneavoastră înainte de retragerea acestuia. Aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere, și anume la președintele Oficiului pentru protecția datelor cu caracter personal. Furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară, însă, în caz contrar, va fi imposibil să vă trimitem cererea. Datele cu caracter personal pe care le furnizați nu vor face obiectul unei prelucrări automate.

extindeascunde