Luni - Vineri 10:00 - 18:00

FIDELITTI SRL, în calitate de reprezentant oficial al Fidelitti, oferă o garanție pentru bunurile achiziționate de dumneavoastră în magazinul online fidelitti.ro. Toate materialele utilizate în procesul de fabricație sunt furnizate de furnizori avansați din Europa și sunt supuse unui control de calitate înainte de vânzare. Pielea folosită pentru produsele Fidelitti este naturală, iar tehnologia și etapele de producție respectă cele mai înalte standarde de calitate. Prin urmare, suntem siguri de calitatea impecabilă a produselor noastre și oferim o garanție de 60 de zile pentru încălțăminte și de până la 180 de zile pentru genți și rucsacuri (90 de zile pentru accesorii și 180 de zile pentru piele/coase).

 

Condiţii generale de acordare a garanţiei:

 

Vă rugăm să păstraţi şi să prezentaţi bonul fiscal şi talonul de instrucţiuni şi garanţie primite la cumpărare pentru eventualele reclamaţii privind lipsa de conformitate a produsului.


Pentru acordarea garanţiei vă rugăm să consultaţi instrucţiunile de utilizare, curăţare şi întreţinere a produselor cumpărate.


Termenul de garanţie comercială este de 60 de zile de la data cumpărării produsului, iar sesizarea trebuie făcută în scris. În condiţii normale de utilizare, produsele sunt garantate pentru orice defect de fabricaţie, pe o perioadă egală cu durata medie de utilizare.


Durata medie de utilizare a produselor este de 6 luni calendaristice cu recomandarea purtării alternative a mai multor perechi de încălţăminte (2-3), de-a lungul unei săptămâni.


Termenul de garanţie comercială şi cel de durată medie de utilizare sunt prevăzuți în  O.G.nr.21/1992 modificată şi completată de Legea nr.363/2007 şi O.U.G. nr.174/2008 privind protecţia consumatorului.


Garanţia legală pentru lipsa de conformitate cu prevederile contractului de vânzare - cumpărare se acordă într-un termen de 2 ani de la vânzare, conform prevederilor Legii nr.449/2003. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 180 de zile de la cumpărarea produsului se prezumă că a existat la momentul cumpărării acestuia cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.


Garanţia comercială oferită nu afectează drepturile conferite consumatorilor de legislaţia în vigoare (Legea nr.449/2003 şi O.G. nr.21/1992) privind protecţia consumatorilor, vânzarea produselor şi garanţiile oferite.


Atât garanţia comercială cât şi cea legală pentru conformitate se acordă, conform legislaţiei române în vigoare, doar dacă produsul achiziţionat este folosit, întreţinut şi curăţat corespunzător (în concordanţă cu instrucţiunile de utilizare şi întreţinere).              


Fidelitti nu produce încălțăminte de munte, pentru drumeții, ortopedică sau altă încălțăminte specializată. Încălțămintea Fidelitti nu este destinată utilizării în condiții meteo și de teren extreme.


Garanția devine nulă și neavenită, iar FIDELITTI SRL nu poate fi trasă la răspundere pentru orice defecte care pot apărea din cauza:


- unui proces de curățare/întreținere care nu respectă instrucțiunile specifice pentru fiecare produs, așa cum sunt indicate în formularul "Recomandări de întreținere";

- depozitarea sau utilizarea produselor în condiții de umezeală;

- decolorarea produsului sau a unora dintre componentele sale ca urmare a expunerii prelungite la factori de mediu agresivi (soare sau alte surse de căldură puternică, umiditate, ploaie, zăpadă etc.);

- deteriorarea bunurilor cauzată în mod voluntar sau involuntar de influențe mecanice, transport, manipulare și depozitare în condiții necorespunzătoare;

- reparații sau modificări efectuate de persoane neautorizate;

- uzura normală a produsului ca urmare a utilizării;

- utilizarea de către utilizator în condiții nepotrivite, neadecvate, altele decât cele pentru care este destinat produsul. Umplerea excesivă a genților și a rucsacurilor provoacă deteriorarea acestora.

 

FIDELITTI SRL oferă ca mijloc de asigurare a garanției, în funcție de defectele/neconformitățile constatate, ca alternativă:


- repararea bunurilor garantate - în cazul în care acest lucru este posibil și nu este disproporționat pentru vânzător;

- înlocuirea bunurilor garantate - în cazul în care acest lucru este posibil și nu este disproporționat pentru vânzător;

- rambursarea prețului produselor aflate în garanție. Consumatorul nu are dreptul de a solicita o rambursare în cazul în care defectul/neconformitatea bunurilor este nesemnificativă.

 

Perioada de soluționare (a situației) este de 15 zile calendaristice, sub rezerva unei notificări scrise.


Situații care nu sunt acoperite sau care duc la pierderea garanției comerciale și/sau a garanției legale de conformitate:

 

Deteriorări, cum ar fi, dar fără a se limita la zgârieturi, pete, rupturi, deteriorarea/decolorarea culorii, care nu au fost aduse la cunoștința comerciantului cu amănuntul în momentul în care consumatorul a primit bunurile (la cumpărare sau la returnare după reparare/înlocuire);

 

Disconfort (de exemplu: disconfort, senzație de strângere) cauzat de o mărime nepotrivită pentru consumatorul/utilizatorul unei perechi de pantofi sau a unei părți a unui pantof. Pantofii ar trebui să fie achiziționați numai în funcție de numărul de mărime purtat de consumatorul/utilizatorul respectiv și ținând cont de configurația piciorului utilizatorului. Vă recomandăm să încercați ambele jumătăți de perechi, atât pentru piciorul drept, cât și pentru cel stâng și să studiați măsurile individuale ale fiecărei perechi pe site-ul nostru.


Intervenția neautorizată (inclusiv repararea sau încercarea de reparare) asupra produsului sau nerespectarea instrucțiunilor de întreținere și utilizare conținute în această broșură, sau utilizarea produsului în alte condiții decât cele pentru care a fost proiectat, va duce la pierderea garanției comerciale și legale.


Defectele care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a produsului, cu încălcarea instrucțiunilor de utilizare și întreținere, a notelor, a interdicțiilor specificate în prezentul document sau care rezultă din uzura fizică, inclusiv deformarea produsului, inclusiv cele care apar în termen de 6 luni de la livrarea produsului.


Deteriorarea încălțămintei cauzată de conducerea unui automobil. Pantofii cu toc, în special pantofii cu toc înalt, nu sunt recomandați pentru conducerea vehiculelor și nici pentru persoanele care nu cunosc/nu știu cum să folosească astfel de pantofi. Imposibilitatea, disconfortul sau dificultatea de a merge cu astfel de pantofi cu toc, inclusiv cu tocuri înalte, nu constituie un defect sau o neconformitate a produsului.


Pantofii nu sunt impermeabili și se recomandă să fie purtați pe vreme uscată, cu excepția pantofilor din cauciuc și a celor special concepuți pentru medii umede. Prin urmare, pătrunderea apei în încălțămintea care nu este din cauciuc sau care nu este specializată nu reprezintă un dezavantaj sau o neconformitate.


Apariția de pete pe orice tip de încălțăminte cauzate, de exemplu, de umiditate, apă, zăpadă, reactivi de iarnă nu reprezintă un dezavantaj sau o neconformitate.


Talpa pantofului nu are caracteristici antiderapante și există riscul de alunecare, în special în sezoanele reci sau ploioase. Acest aspect nu este un dezavantaj sau o neconformitate.


Pentru a vă proteja pielea, la vopsirea căptușelii se folosesc coloranți vegetali, astfel încât există riscul de pătare. Vă recomandăm să folosiți șosete de culoare închisă sau de aceeași culoare cu căptușeala. Migrarea culorilor nu este un dezavantaj sau o neconformitate.


Încălțămintea cu accesorii (pietre, cristale, feronerie decorativă etc.) este sensibilă la impact și, în timp, accesoriile se pot desprinde sau deteriora. Deteriorarea sau detașarea nu constituie o neconcordanță.


Încălțămintea cu tălpi și cusături din piele are un mod specific de utilizare și nu trebuie utilizată în condiții de umiditate, pe drumuri pavate, pe suprafețe de drum cu asfalt proaspăt, pe teren accidentat, pe porțiuni de drum cu beton nevindecat, pe suprafețe care conțin cleiuri, acizi, uleiuri sau alte substanțe chimice.

 

Instrucțiuni pentru îngrijirea și folosirea încălțămintei

 

Nu spălați încălțămintea în mașina de spălat.

Nu uscați pantofii din nubuck, piele de căprioară și piele pe un calorifer (baterie). Expunerea prelungită la temperaturi ridicate pe piele poate provoca uscarea acesteia, crăparea și scurtarea perioadei de funcționare. În timpul uscării, folosiți suporturi de mucegai sau hârtie pentru a păstra forma pantofilor.

 

Pentru ca talpa alba să rămână albă cât mai mult timp este nevoie de îngrijire zilnică. În fiecare zi, ștergeți talpa de după stradă cu produse speciale de îngrijire.

 

Utilizați produse speciale de îngrijire a pantofilor pentru a prelungi durata de viață a pantofilor. Înainte de a utiliza produse de îngrijire, îndepărtați praful și murdăria uscată de pe suprafața pantofului. De asemenea, ar trebui să fiți atenți la scopul produselor cosmetice pentru pantofi și să nu folosiți cremă pentru piele netedă în îngrijirea pantofilor nubuck.

 

Încălțămintea nouă din piele trebuie curățită cel puțin o dată pe săptămână. Vorbim despre utilizarea cremelor, pastelor și a altor produse cosmetice pentru încălțăminte. În ceea ce privește curățarea chimică a „perechii” de piele de praf și murdărie uscată cu o perie, aceasta ar trebui făcută de fiecare dată când vă întoarceți acasă de pe stradă.

 

Pentru a îngriji pantofii din nubuck și piele de căprioară, folosiți produse concepute special pentru aceste tipuri de piele. Setul minim de produse cosmetice pentru pantofi pe care ar trebui să-l aibă fiecare proprietar de pantofi din nubuck și piele de căprioară include o perie specială, o gumă de șters, un agent de curățare a pielii și o impregnare pentru a proteja împotriva umezelii și murdăriei.

 

Nu uitați să vă protejați pantofii din piele de ploaie cu spray-uri și impregnări speciale.

 

Nu recomandăm tragerea directă de curele, benzi elastice, accesorii decorative pe pantofi.

 

Pantofii cu toc înalt sau tocuri subțiri nu sunt recomandate a fi purtați pe pietriș, moloz, pavaj, deoarece acest lucru poate deteriora pantofii sau poate provoca răni.


Instrucțiuni pentru îngrijirea și utilizarea genților

 

Depozitați articolele din piele într-un loc bine ventilat. O condiție foarte importantă pentru depozitare este accesul aerului la produsele din piele (nu depozitați produsele din piele în pungi de plastic).


Uscați articolele umede și depozitați-le numai la temperatura camerei, departe de aer cald și încălzitoare.


Nu transportați obiecte prea grele. Evitați supraîncărcarea cu o greutate mai mare de 4 kg la 0,025 m3 (adică dimensiuni de 0,4 * 0,3 m * 0,2 m). Supraîncărcarea produsului duce la deformarea structurii și deteriorarea fermoarului cu încuietori.


Nu aplicați forță la deschiderea/închiderea încuietorilor, cataramelor, nasturilor etc. Mai întâi trebuie să îndepărtați obstacolul care împiedică deschiderea normală.


Șerpii trebuie închiși și deschisi ținând partea inferioară a produsului sau așezând produsul pe o suprafață tare. Acest lucru trebuie făcut fără probleme pentru a evita deformarea legăturilor metalice de pe fermoar.


Nu lăsați produsele să se ude.

 

Evitați expunerea prelungită la lumina directă a soarelui.

 

Ștergeți în mod regulat piesele metalice cu o cârpă moale și uscată.

 

Țineți elementele de fixare magnetice departe de obiecte cu proprietăți magnetice.

 

Poluarea trebuie curățată cu produse special concepute pentru fiecare tip de piele. Vă recomandăm să contactați un curățător profesionist de piele. La curățarea unui produs din piele, în niciun caz nu trebuie folosite soluții dure: benzină, acetonă etc.

 

Nu apăsați produsele pentru a colora lucrurile.

 

Evitați să obțineți parfumuri pe produsele din piele.

 

Nu aplicați presiune excesivă care să conducă la deformarea produsului.

 

Articolele din piele turnate (de exemplu, genți cu cadru sau alte articole elastice) trebuie depozitate și transportate numai cu căptușeală interioară.

 

FIDELITTI SRL nu poate fi făcută responsabilă pentru incidentele rezultate din nerespectarea instrucțiunilor de mai sus.


Soluționarea  reclamațiilor

 

Eventualele pretenții pot fi formulate numai pe baza chitanței fiscale originale. Orice cerere care nu este însoțită de chitanța fiscală originală nu va fi luată în considerare. Informații importante, cum ar fi numele, modelul, codul produsului, data achiziției, prețul, pot fi găsite pe bonul fiscal pentru a soluționa cererea.

Termenul de soluționare a reclamațiilor este de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a predat bunurile vânzătorului și a semnalat neconformitatea reclamată.

Abonați-vă la newsletter și primiți 5% reducere la prima achiziție!

Administratorul datelor dumneavoastră cu caracter personal este Fidelitti SRL., cu sediul social în Oras Galati, Strada GRIVITEI, Nr. 2, Bloc B, Scara 1, Etaj parter, Ap. 4, Judet Galati.

Detalii de contact e-mail: info@fidelitti.ro, tel. 031 829 82 82. Puteți contacta persoana responsabilă cu prelucrarea datelor cu caracter personal prin intermediul: e-mail: gdpr@fidelitti.com. Administratorul prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a pregăti răspunsurile la întrebările adresate și pentru a purta corespondența - articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO (interesul legitim al administratorului). Destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal pot fi: entități care operează infrastructura IT. Datele dumneavoastră cu caracter personal nu sunt transferate în țări terțe. Datele dvs. personale vor fi prelucrate pentru perioada necesară pentru a răspunde și a coresponda cu dvs., dar nu mai mult de 3 luni după aceea. Aveți dreptul de a solicita operatorului accesul la datele dvs. personale, rectificarea, ștergerea sau restricționarea prelucrării, precum și dreptul de a vă opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor. În măsura în care prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal s-ar baza pe consimțământ, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului dumneavoastră înainte de retragerea acestuia. Aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere, și anume la președintele Oficiului pentru protecția datelor cu caracter personal. Furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară, însă, în caz contrar, va fi imposibil să vă trimitem cererea. Datele cu caracter personal pe care le furnizați nu vor face obiectul unei prelucrări automate.

extindeascunde