FIDELITTI SRL, în calitate de
reprezentant oficial al Fidelitti, oferă o garanție pentru bunurile
achiziționate de dumneavoastră în magazinul online fidelitti.ro. Toate
materialele utilizate în procesul de fabricație sunt furnizate de furnizori avansați
din Europa și sunt supuse unui control de calitate înainte de vânzare. Pielea
folosită pentru produsele Fidelitti este naturală, iar tehnologia și etapele de
producție respectă cele mai înalte standarde de calitate. Prin urmare, suntem
siguri de calitatea impecabilă a produselor noastre și oferim o garanție de 60
de zile pentru încălțăminte și de până la 180 de zile pentru genți și rucsacuri
(90 de zile pentru accesorii și 180 de zile pentru piele/coase).
Condiţii
generale de acordare a garanţiei:
Vă rugăm să păstraţi şi să prezentaţi
bonul fiscal şi talonul de instrucţiuni şi garanţie primite la cumpărare pentru
eventualele reclamaţii privind lipsa de conformitate a produsului.
Pentru acordarea garanţiei vă rugăm să
consultaţi instrucţiunile de utilizare, curăţare şi întreţinere a produselor
cumpărate.
Termenul de garanţie comercială este
de 60 de zile de la data cumpărării produsului, iar sesizarea trebuie făcută în
scris. În condiţii normale de utilizare, produsele sunt garantate pentru orice
defect de fabricaţie, pe o perioadă egală cu durata medie de utilizare.
Durata medie de utilizare a produselor
este de 6 luni calendaristice cu recomandarea purtării alternative a mai multor
perechi de încălţăminte (2-3), de-a lungul unei săptămâni.
Termenul de garanţie comercială şi cel
de durată medie de utilizare sunt prevăzuți în
O.G.nr.21/1992 modificată şi completată de Legea nr.363/2007 şi O.U.G.
nr.174/2008 privind protecţia consumatorului.
Garanţia legală pentru lipsa de
conformitate cu prevederile contractului de vânzare - cumpărare
se acordă într-un termen de 2 ani de la vânzare, conform prevederilor Legii
nr.449/2003. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de
180 de zile de la cumpărarea produsului se prezumă că a existat la momentul
cumpărării acestuia cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă
cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
Garanţia comercială oferită nu
afectează drepturile conferite consumatorilor de legislaţia în vigoare (Legea
nr.449/2003 şi O.G. nr.21/1992) privind protecţia consumatorilor, vânzarea
produselor şi garanţiile oferite.
Atât garanţia comercială cât şi cea
legală pentru conformitate se acordă, conform legislaţiei române în vigoare,
doar dacă produsul achiziţionat este folosit, întreţinut şi curăţat
corespunzător (în concordanţă cu instrucţiunile de utilizare şi întreţinere).
Fidelitti nu produce
încălțăminte de munte, pentru drumeții, ortopedică sau altă încălțăminte
specializată. Încălțămintea Fidelitti nu este destinată utilizării în condiții
meteo și de teren extreme.
Garanția devine nulă și neavenită, iar FIDELITTI SRL nu poate fi trasă la răspundere pentru orice defecte care pot apărea din cauza:
- unui proces de curățare/întreținere
care nu respectă instrucțiunile specifice pentru fiecare produs, așa cum sunt
indicate în formularul "Recomandări de întreținere";
- depozitarea sau utilizarea produselor în condiții de umezeală;
- decolorarea produsului sau a unora dintre componentele sale ca urmare a expunerii prelungite la factori de mediu agresivi (soare sau alte surse de căldură puternică, umiditate, ploaie, zăpadă etc.);
- deteriorarea bunurilor cauzată în mod voluntar sau involuntar de influențe mecanice, transport, manipulare și depozitare în condiții necorespunzătoare;
- reparații sau modificări efectuate de persoane neautorizate;
- uzura normală a produsului ca urmare a utilizării;
- utilizarea de către utilizator în condiții nepotrivite, neadecvate, altele decât cele pentru care este destinat produsul. Umplerea excesivă a genților și a rucsacurilor provoacă deteriorarea acestora.
FIDELITTI SRL oferă ca mijloc de asigurare a garanției, în funcție de defectele/neconformitățile constatate, ca alternativă:
- repararea bunurilor garantate - în
cazul în care acest lucru este posibil și nu este disproporționat pentru
vânzător;
- înlocuirea bunurilor garantate - în cazul în care acest lucru este posibil și nu este disproporționat pentru vânzător;
- rambursarea prețului produselor aflate în garanție. Consumatorul nu are dreptul de a solicita o rambursare în cazul în care defectul/neconformitatea bunurilor este nesemnificativă.
Perioada de soluționare (a situației)
este de 15 zile calendaristice, sub rezerva unei notificări scrise.
Situații
care nu sunt acoperite sau care duc la pierderea garanției comerciale și/sau a
garanției legale de conformitate:
Deteriorări, cum ar fi, dar fără a se
limita la zgârieturi, pete, rupturi, deteriorarea/decolorarea culorii, care nu
au fost aduse la cunoștința comerciantului cu amănuntul în momentul în care
consumatorul a primit bunurile (la cumpărare sau la returnare după
reparare/înlocuire);
Disconfort (de exemplu: disconfort,
senzație de strângere) cauzat de o mărime nepotrivită pentru consumatorul/utilizatorul
unei perechi de pantofi sau a unei părți a unui pantof. Pantofii ar trebui să
fie achiziționați numai în funcție de numărul de mărime purtat de
consumatorul/utilizatorul respectiv și ținând cont de configurația piciorului
utilizatorului. Vă recomandăm să încercați ambele jumătăți de perechi, atât
pentru piciorul drept, cât și pentru cel stâng și să studiați măsurile
individuale ale fiecărei perechi pe site-ul nostru.
Intervenția neautorizată (inclusiv
repararea sau încercarea de reparare) asupra produsului sau nerespectarea
instrucțiunilor de întreținere și utilizare conținute în această broșură, sau
utilizarea produsului în alte condiții decât cele pentru care a fost proiectat,
va duce la pierderea garanției comerciale și legale.
Defectele care rezultă din utilizarea
necorespunzătoare a produsului, cu încălcarea instrucțiunilor de utilizare și
întreținere, a notelor, a interdicțiilor specificate în prezentul document sau
care rezultă din uzura fizică, inclusiv deformarea produsului, inclusiv cele
care apar în termen de 6 luni de la livrarea produsului.
Deteriorarea încălțămintei cauzată de
conducerea unui automobil. Pantofii cu toc, în special pantofii cu toc înalt,
nu sunt recomandați pentru conducerea vehiculelor și nici pentru persoanele
care nu cunosc/nu știu cum să folosească astfel de pantofi. Imposibilitatea,
disconfortul sau dificultatea de a merge cu astfel de pantofi cu toc, inclusiv
cu tocuri înalte, nu constituie un defect sau o neconformitate a produsului.
Pantofii nu sunt impermeabili și se
recomandă să fie purtați pe vreme uscată, cu excepția pantofilor din cauciuc și
a celor special concepuți pentru medii umede. Prin urmare, pătrunderea apei în
încălțămintea care nu este din cauciuc sau care nu este specializată nu
reprezintă un dezavantaj sau o neconformitate.
Apariția de pete pe orice tip de
încălțăminte cauzate, de exemplu, de umiditate, apă, zăpadă, reactivi de iarnă
nu reprezintă un dezavantaj sau o neconformitate.
Talpa pantofului nu are caracteristici
antiderapante și există riscul de alunecare, în special în sezoanele reci sau
ploioase. Acest aspect nu este un dezavantaj sau o neconformitate.
Pentru a vă proteja pielea, la
vopsirea căptușelii se folosesc coloranți vegetali, astfel încât există riscul
de pătare. Vă recomandăm să folosiți șosete de culoare închisă sau de aceeași
culoare cu căptușeala. Migrarea culorilor nu este un dezavantaj sau o
neconformitate.
Încălțămintea cu accesorii (pietre,
cristale, feronerie decorativă etc.) este sensibilă la impact și, în timp,
accesoriile se pot desprinde sau deteriora. Deteriorarea sau detașarea nu
constituie o neconcordanță.
Încălțămintea cu tălpi și cusături din
piele are un mod specific de utilizare și nu trebuie utilizată în condiții de
umiditate, pe drumuri pavate, pe suprafețe de drum cu asfalt proaspăt, pe teren
accidentat, pe porțiuni de drum cu beton nevindecat, pe suprafețe care conțin
cleiuri, acizi, uleiuri sau alte substanțe chimice.
Instrucțiuni
pentru îngrijirea și folosirea încălțămintei
Nu spălați încălțămintea în mașina de
spălat.
Nu uscați pantofii din nubuck, piele
de căprioară și piele pe un calorifer (baterie). Expunerea prelungită la
temperaturi ridicate pe piele poate provoca uscarea acesteia, crăparea și
scurtarea perioadei de funcționare. În timpul uscării, folosiți suporturi de
mucegai sau hârtie pentru a păstra forma pantofilor.
Pentru ca talpa alba să rămână albă
cât mai mult timp este nevoie de îngrijire zilnică. În fiecare zi, ștergeți
talpa de după stradă cu produse speciale de îngrijire.
Utilizați produse speciale de
îngrijire a pantofilor pentru a prelungi durata de viață a pantofilor. Înainte
de a utiliza produse de îngrijire, îndepărtați praful și murdăria uscată de pe
suprafața pantofului. De asemenea, ar trebui să fiți atenți la scopul
produselor cosmetice pentru pantofi și să nu folosiți cremă pentru piele netedă
în îngrijirea pantofilor nubuck.
Încălțămintea nouă din piele trebuie
curățită cel puțin o dată pe săptămână. Vorbim despre utilizarea cremelor,
pastelor și a altor produse cosmetice pentru încălțăminte. În ceea ce privește
curățarea chimică a „perechii” de piele de praf și murdărie uscată cu o perie,
aceasta ar trebui făcută de fiecare dată când vă întoarceți acasă de pe stradă.
Pentru a îngriji pantofii din nubuck
și piele de căprioară, folosiți produse concepute special pentru aceste tipuri
de piele. Setul minim de produse cosmetice pentru pantofi pe care ar trebui
să-l aibă fiecare proprietar de pantofi din nubuck și piele de căprioară
include o perie specială, o gumă de șters, un agent de curățare a pielii și o
impregnare pentru a proteja împotriva umezelii și murdăriei.
Nu uitați să vă protejați pantofii din
piele de ploaie cu spray-uri și impregnări speciale.
Nu recomandăm tragerea directă de
curele, benzi elastice, accesorii decorative pe pantofi.
Pantofii cu toc înalt sau tocuri subțiri nu sunt recomandate a fi purtați pe pietriș, moloz, pavaj, deoarece acest lucru poate deteriora pantofii sau poate provoca răni.
Instrucțiuni
pentru îngrijirea și utilizarea genților
Depozitați articolele din piele
într-un loc bine ventilat. O condiție foarte importantă pentru depozitare este
accesul aerului la produsele din piele (nu depozitați produsele din piele în
pungi de plastic).
Uscați articolele umede și
depozitați-le numai la temperatura camerei, departe de aer cald și
încălzitoare.
Nu transportați obiecte prea grele.
Evitați supraîncărcarea cu o greutate mai mare de 4 kg la 0,025 m3 (adică
dimensiuni de 0,4 * 0,3 m * 0,2 m). Supraîncărcarea produsului duce la
deformarea structurii și deteriorarea fermoarului cu încuietori.
Nu aplicați forță la
deschiderea/închiderea încuietorilor, cataramelor, nasturilor etc. Mai întâi
trebuie să îndepărtați obstacolul care împiedică deschiderea normală.
Șerpii trebuie închiși și deschisi
ținând partea inferioară a produsului sau așezând produsul pe o suprafață tare.
Acest lucru trebuie făcut fără probleme pentru a evita deformarea legăturilor
metalice de pe fermoar.
Nu lăsați produsele să se ude.
Evitați expunerea prelungită la lumina
directă a soarelui.
Ștergeți în mod regulat piesele
metalice cu o cârpă moale și uscată.
Țineți elementele de fixare magnetice
departe de obiecte cu proprietăți magnetice.
Poluarea trebuie curățată cu produse
special concepute pentru fiecare tip de piele. Vă recomandăm să contactați un
curățător profesionist de piele. La curățarea unui produs din piele, în niciun
caz nu trebuie folosite soluții dure: benzină, acetonă etc.
Nu apăsați produsele pentru a colora
lucrurile.
Evitați să obțineți parfumuri pe
produsele din piele.
Nu aplicați presiune excesivă care să
conducă la deformarea produsului.
Articolele din piele turnate (de
exemplu, genți cu cadru sau alte articole elastice) trebuie depozitate și
transportate numai cu căptușeală interioară.
FIDELITTI SRL nu poate fi
făcută responsabilă pentru incidentele rezultate din nerespectarea
instrucțiunilor de mai sus.
Soluționarea reclamațiilor
Eventualele pretenții pot fi formulate
numai pe baza chitanței fiscale originale. Orice cerere care nu este însoțită
de chitanța fiscală originală nu va fi luată în considerare. Informații
importante, cum ar fi numele, modelul, codul produsului, data achiziției,
prețul, pot fi găsite pe bonul fiscal pentru a soluționa cererea.
Termenul de soluționare a
reclamațiilor este de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a
predat bunurile vânzătorului și a semnalat neconformitatea reclamată.