Luni - Vineri 10:00 - 18:00

TERMENII ȘI CONDIȚI

Definiții și termeni

Fidelitti - o marcă comercială înregistrată Fidelitti SRL,a persoanei juridice înregistrată în jurisdicția României, cu sediul în or. Galați, Strada Griviței, Nr. 2, Bloc B, Scara 1, Etaj parter, Ap. 4, Județul Galați, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J17/567/06.04.2022, cod unic de înregistrare fiscală RO 45921170.


Vânzător - Fidelitti SRL, persoană juridică înregistrată în jurisdicția României, cu sediul în or. Galați, Strada Griviței, Nr. 2, Bloc B, Scara 1, Etaj parter, Ap. 4, Județul Galați, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J17/567/06.04.2022, cod unic de înregistrare fiscală RO 45921170.


Cumpărător
- poate fi orice persoană fizică cu vârsta de peste 16 ani sau orice persoană juridică sau orice persoană juridică care își creează un Cont pe Site și plasează Comanda.


Client - poate fi orice persoană fizică cu vârsta de peste 16 ani sau o persoană juridică care are sau accesează CONȚINUTUL prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de Fidelitti SRL (electronic, telefonic, etc.) sau pe baza unui acord de utilizare între Fidelitti SRL și acesta care necesită crearea și utilizarea unui Cont.


Utilizatorul - este orice persoană fizică cu vârsta de peste 16 ani sau o persoană juridică înregistrată pe site care, după ce a finalizat procesul de creare a Contului, a fost de acord cu prevederile pentru site-ul concret din secțiunea „Termenii și condițiile generale”.


Nickname-ul - pseudonim sub care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adăuga Conținut pe Site.Nick-ul este legat de informațiile de pe site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub numele de "Nume de utilizator".


Cont - o secțiune a site-ului web care constă într-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului să plaseze o comandă și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului pe site-ul web (Comenzi, facturi fiscale, Garanții pentru Bunuri etc.). Utilizatorul este responsabil și garantează că toate informațiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete și actualizate.


Favorite - Secțiune a Contului care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să creeze Liste cu Bunurile pe care dorește să le urmărească pentru o posibilă achiziție, utilizând serviciul de urmărire oferit de vânzător pentru Bunuri și Servicii, prin primirea de Mesaje Comerciale de la vânzător.


Site - magazinul online situat la website-ul fidelitti.ro și subdomeniile sale.


Comandă - un document electronic care servește drept formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul informează Vânzătorul, prin intermediul Site-ului, cu privire la intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.


Bunuri și Servicii - orice Bunuri sau Servicii specificate pe site-ul web, inclusiv Bunurile specificate în Comandă, pe care Vânzătorul este obligat să le furnizeze Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.


Campanie - acțiunea de a expune în scopuri comerciale o cantitate finită de Bunuri și/sau Servicii cu un stoc limitat și predeterminat, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de Vânzător.


Contract - este un contract la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.


Conținut

• toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate în alt mod cu ajutorul unui dispozitiv electronic;

• conținutul oricărui e-mail trimis de către Vânzător Cumpărătorilor prin mijloace electronice și/sau prin orice alt mijloc de comunicare disponibil;

• orice informație comunicată în orice mod de către un angajat/angajat al Vânzătorului, Cumpărătorului, la datele de contact specificate sau nu de către aceștia;

• informații referitoare la Bunuri și/sau la tarifele aplicate de vânzător într-o anumită perioadă;

• informații privind Bunurile și/sau serviciile și/sau tarifele practicate de o parte terță cu care Vânzătorul a încheiat acorduri de parteneriat într-o anumită perioadă;

• datele referitoare la Vânzător sau alte date privilegiate ale Vânzătorului.


Coșul meu - o secțiune a Contului care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunurile sau Serviciile pe care dorește să le achiziționeze în momentul adăugării sau ulterior; dacă Bunurile sau Serviciile nu au fost achiziționate în momentul adăugării prin plasarea unei Comenzi, Cumpărătorul/Utilizatorul va utiliza serviciul oferit de Vânzător pentru a urmări Bunurile și Serviciile prin primirea de mesaje comerciale de la Vânzător. Document - Termeni și condiții.


Comunicări comerciale - mesaje periodice, exclusiv electronice, de orice tip (cum ar fi: e-mail/SMS/telefon/notificări push mobile/webpush/etc.) care conțin informații generale și tematice, informații despre produse similare sau complementare pe care le-ați achiziționat, informații despre oferte sau promoții, informații despre bunurile și serviciile adăugate în „Cont” sau în „Coșul meu” sau în secțiunea ”Cont”/"Favorite" și alte comunicări comerciale, cum ar fi cercetările de piață și sondajele de opinie.


Tranzacție - încasarea sau rambursarea sumei încasate ca urmare a vânzării de Bunuri și/sau Servicii de către Fidelitti către Cumpărător, utilizând serviciile procesatorului de carduri agreat de Comerciant, indiferent de modalitatea de livrare.


Specificații - toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor, astfel cum sunt prevăzute în descrierea acestora.


Documentele contractului

2.1. Prin plasarea unei comenzi pe site-ul web, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonică sau prin e-mail) prin care Vânzătorul își desfășoară operațiunile comerciale.


2.2. Notificarea primită de Cumpărător după plasarea comenzii are un caracter informativ și nu constituie acceptarea comenzii. Această notificare se face pe cale electronică (prin e-mail) sau prin telefon.


2.3. Din motive întemeiate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă. În cazul în care cantitatea de bunuri și/sau servicii din comandă se modifică, vânzătorul va notifica Cumpărătorul prin intermediul adresei de e-mail sau al numărului de telefon furnizat vânzătorului la plasarea comenzii și va rambursa suma plătită.


2.4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul în care Cumpărătorul primește o notificare prin e-mail și/sau SMS de la Vânzător privind trimiterea comenzii.


2.5. Documentul și informațiile furnizate de Vânzător pe site-ul web constituie baza contractului, completate de cardul de garanție emis de Vânzător sau de unul dintre furnizorii săi pentru bunurile achiziționate.


Politica de vânzări online

3.1. Orice client/Cumpărător are acces pentru a plasa o comandă.

Din motive justificate, Fidelitti SRL își rezervă dreptul de a limita accesul Clientului/Cumpărătorului la plasarea unei Comenzi și/sau la unele dintre metodele de plată acceptate, dacă consideră, pe baza comportamentului sau activităților Clientului/Cumpărătorului pe Site, că acțiunile acestuia pot prejudicia în vreun fel Fidelitti SRL. În oricare dintre aceste cazuri, clientul/Cumpărătorul poate contacta Secțiunea de relații cu clienții Fidelitti pentru a obține informații cu privire la motivele aplicării măsurilor menționate anterior.


3.2. Comunicarea cu vânzătorul poate avea loc prin contact direct cu vânzătorul sau la adresele indicate în secțiunea "Contactați-ne" a site-ului web. Vânzătorul are dreptul de a dispune de informațiile primite fără a fi nevoit să ofere o justificare în acest sens.


3.3. În cazul unor volume neobișnuit de mari de trafic de pe internet, Fidelitti SRL își rezervă dreptul de a cere Clienților/Cumpărătorilor să introducă manual codurile de confirmare folosind CAPTCHA pentru a proteja informațiile de pe Site.


3.4. Fidelitti SRL poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau promoții derulate de ea sau de orice alt terț cu care Fidelitti SRL a încheiat acorduri de parteneriat, pentru o anumită perioadă și în limita stocului disponibil.


3.5. Toate tarifele referitoare la Bunurile și/sau Serviciile prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA.


3.6. În cazul plăților online, Vânzătorul nu va fi/nu poate fi răspunzător pentru orice alte costuri suplimentare suportate de Cumpărător, inclusiv, dar fără a se limita la, comisionul de conversie valutară aplicat de banca emitentă a cardului său în cazul în care moneda de emitere este diferită de RON. Cumpărătorul este singurul responsabil pentru această acțiune.


3.7. Toate informațiile utilizate pentru a descrie Bunurile și/sau Serviciile disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia/etc.) nu constituie o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate doar în scop de prezentare.


Cesiunea și subcontractarea

4.1. Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta unei terțe părți prestarea serviciilor legate de executarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, fără a fi necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna răspunzător față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.


Dreptul la proprietate intelectuală și tehnică

5.1. Conținutul definit în preambul, inclusiv, dar fără a se limita la logo-uri, imagini stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, conținut textual și/sau multimedia prezentate pe Site sunt proprietatea exclusivă a Fidelitti SRL, toate drepturile sale obținute în acest sens direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare) fiind rezervate.


5.2. Clientul/Cumpărătorul nu va copia, distribui, publica, transfera către terți, modifica și/sau altera în alt mod, utiliza, face referire, afișa, include orice Conținut în alt context decât cel destinat inițial Fidelitti SRL, inclusiv orice Conținut în afara Site-ului, nu va elimina însemnele care denotă drepturile de autor ale Fidelitti SRL asupra Conținutului, și nu va participa la transferul, vânzarea, distribuirea materialelor produse prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, cu excepția cazului în care se menționează în mod expres în scris cu acordul Fidelitti.


5.3. Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul are și/sau accesează în orice mod face obiectul Documentului, cu excepția cazului în care Conținutul este însoțit de un contract de utilizare specific și valabil încheiat între Fidelitti SRL și Client/Cumpărător și fără nici o garanție implicită sau explicită din partea Fidelitti SRL în legătură cu acel Conținut.


5.4. Clientul/Cumpărătorul poate copia, transmite și/sau utiliza Conținutul numai în scopuri personale sau necomerciale, numai dacă acestea nu contravin prevederilor Documentului.


5.5. În cazul în care Fidelitti SRL acorda Clientului/Cumpărătorului dreptul de a utiliza, în forma descrisă într-un acord separat de utilizare, un anumit conținut la care Clientul/Cumpărătorul îl are sau îl accesează în conformitate cu prezentul acord, acest drept se aplică numai unuia sau altuia conținut specificate în contract, numai pe perioada existenței unui anumit conținut pe site sau în perioada specificată în acord, în conformitate cu anumite condiții, dacă acestea există și nu reprezintă o obligație contractuală din partea Fidelitti SRL pentru Client/Cumpărător sau orice alt terț care are/accesează acest conținut transferat prin orice mijloc și căruia acest conținut i-ar putea cauza sau i poate prejudicia în orice mod, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.


5.6. Nici un Conținut transmis Clientului sau Cumpărătorului prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau obținut de către aceștia prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu va constitui o obligație contractuală din partea Fidelitti SRL și/sau a angajatului/angajatului Fidelitti SRL care a intermediat transmiterea Conținutului, dacă este cazul, cu privire la acesta.


5.7. Este interzisă orice utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele permise în mod expres de prezentul document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, dacă există.


Comanda

6.1. Clientul/Cumpărătorul poate plasa Comenzi pe Site-ul web prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături și apoi prin plasarea Comenzii, efectuând plata prin una dintre metodele indicate în mod explicit. Odată adăugate în coș, bunurile și/sau serviciile sunt disponibile pentru cumpărare atât timp cât există stoc disponibil pentru acestea. Adăugarea Produselor/Serviciului în coș fără a executa Comanda nu duce la înregistrarea comenzii și nici la rezervarea automată a Produselor/Serviciului.


6.2. Prin plasarea unei Comenzi, Cumpărătorul este de acord că toate datele furnizate de Cumpărător necesare pentru procesul de cumpărare sunt corecte, complete și adevărate la data comenzii.


6.3. Prin plasarea unei comenzi, Cumpărătorul este de acord ca Vânzătorul să poată contacta Cumpărătorul prin orice mijloace disponibile/acordate de către Vânzător în orice situație în care Cumpărătorul trebuie să fie contactat.


6.4. Vânzătorul poate anula o comandă plasată de către Cumpărător printr-o notificare prealabilă adresată Cumpărătorului, fără nicio altă obligație a unei părți față de cealaltă parte sau fără ca vreuna dintre părți să poată solicita daune-interese celeilalte în următoarele cazuri:


6.4.1. neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, în cazul unei plăți online;


6.4.2. anularea tranzacției de către procesatorul de carduri aprobat de Fidelitti SRL , în cazul plății online;


6.4.3. datele furnizate de către Client/Cumpărător pe site-ul web sunt incomplete și/sau incorecte.


6.5. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract, respectiv de a returna bunurile sau de a refuza serviciul, în termen de 30 de zile calendaristice, fără a oferi un motiv și fără alte costuri decât cele de livrare.

Prin urmare, în conformitate cu OUG nr. 34/2014, termenul de returnare a Bunurilor sau de refuz al Serviciului expiră în termen de 14 zile de la:


- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimelor Bunuri - în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă mai multe bunuri care urmează să fie livrate separat;


- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimelor bunuri sau a ultimei părți - în cazul livrării de bunuri care constau în mai multe loturi sau părți.


6.6. În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea completa un formular de retur și îl va trimite la adresa de e-mail comenzi@fidelitti.ro.


6.7. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită rezilierea contractului în termenul legal de reziliere, acesta trebuie să returneze, de asemenea, toate cadourile care însoțesc bunurile respective. În cazul în care comanda este plătită, Vânzătorul va rambursa suma în termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la data la care Cumpărătorul informează Vânzătorul cu privire la decizia sa de a renunța la contract.


Suma va fi rambursată după cum urmează:


6.7.1. pentru Comenzile plătite cu cardul bancar -> prin rambursare în contul din care a fost efectuată plata.


6.7.2. pentru Comenzile plătite în numerar la livrare -> prin transfer bancar în contul bancar indicat de către Cumpărător.


6.8. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la primirea bunurilor vândute sau până la dovada că acestea au fost expediate, în cazul în care el însuși nu s-a oferit să returneze bunurile (ultima dată de acceptare).


6.9. În cazul în care Bunurile și/sau Serviciul comandate de către Cumpărător nu pot fi livrate de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul cu privire la aceasta și va rambursa în contul Cumpărătorului valoarea echivalentă a Bunurilor și/sau Serviciului în termen de maximum șapte (7) zile de la data la care Vânzătorul a luat cunoștință de acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de a rezilia Contractul.


6.9.1. Informațiile privind caracteristicile produselor sunt disponibile pe paginile produselor de pe site-ul nostru web. Din punct de vedere juridic, conținutul site-ului nu constituie o ofertă de contract de cumpărare, ci o reprezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați o comandă prin intermediul site-ului nostru, comanda dumneavoastră constituie o ofertă de cumpărare a produsului specificat pe acest site. Odată ce comanda dumneavoastră este plasată, o vom accepta așa cum este descris mai jos.


6.9.2. Comenzile pot fi plasate numai prin intermediul site-ului nostru web. Pentru a face acest lucru, veți parcurge un proces simplu, la finalul căruia veți confirma comanda făcând clic pe butonul "Finalizați comanda". Butonul va menționa în mod clar că plasarea comenzii implică obligația dumneavoastră de a plăti. Întotdeauna veți fi notificat cu privire la suma totală care trebuie plătită înainte de a confirma comanda și veți avea întotdeauna posibilitatea de a verifica și, eventual, de a corecta comanda.


6.9.3. După ce ați plasat o comandă, veți primi un e-mail de confirmare a primirii și înregistrării comenzii dvs. ("Recepția/Confirmare a comenzii"). Acest lucru nu înseamnă că această comandă a fost acceptată. După cum s-a stabilit mai sus, comanda dumneavoastră reprezintă oferta dumneavoastră de a cumpăra un produs prezentat pe site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Contractul dintre dumneavoastră și noi va fi încheiat numai după ce vă vom accepta comanda. Contractul se va aplica numai produselor pentru care am acceptat comanda pe care ați plasat-o și vă vom trimite un e-mail de acceptare a comenzii prin care vă vom informa că produsul a fost expediat ("Confirmare de expediere"). În cazul în care nu suntem în măsură să îndeplinim contractul din cauza stocului insuficient de produse, a unei erori tehnice sau a unor discrepanțe detectate în timpul procesului de livrare, vă vom informa cu privire la această situație și vă vom rambursa sumele pe care le-ați plătit pentru produsele respective dacă, în acest caz, în conformitate cu prevederile de rambursare din secțiunea referitoare la drepturile dumneavoastră legale de anulare prevăzute în acești Termeni de livrare, în termen de cel mult 7 zile de la data la care ne-ați informat cu privire la decizia dumneavoastră de a anula contractul.


BUNURI/SERVICII pentru care nu există un drept de refuz

7.1. Dreptul de retragere din contract este exclus:


7.1.2. contractele de prestări de servicii, după executarea integrală a serviciilor, în cazul în care executarea a început cu consimțământul explicit prealabil al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de retragere după executarea integrală a Contractului Vânzătorului;


7.1.3. furnizarea de Bunuri și/sau Servicii al căror preț este supus fluctuațiilor de pe piața financiară asupra cărora Vânzătorul nu are niciun control și care pot apărea în timpul perioadei de retragere;


7.1.4. furnizarea de Bunuri care se pot deteriora rapid;


7.1.5. livrarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau de igienă și care au fost desigilate de către Cumpărător;


Categorii de Bunuri cu condiții speciale de returnare:

Moda (haine, pantofi, genți și accesorii) - trebuie să fie în aceeași stare ca la livrare, adică nepurtată, fără pete sau zgârieturi.


Confidențialitate

8.1. Fidelitti SRL va păstra confidențialitatea informațiilor pe care le furnizați. Răspândirea informațiilor furnizate va fi posibilă numai în condițiile stabilite în prezentul document.


8.2. Cumpărătorul/Clientul nu poate face nici o declarație publică, reclamă, comunicat de presă sau orice altă modalitate de dezvăluire a informațiilor către terți în legătură cu Comanda/Contractul fără acordul prealabil scris al Vânzătorului.


8.3. Prin trimiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, acordați vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui acel material sau informație. De asemenea, sunteți de acord ca Vânzătorul să fie liber să utilizeze în beneficiul propriu aceste informații, idei, concepte, know-how sau tehnici pe care ne le-ați trimis prin intermediul site-ului. Fidelitti SRL nu este supusă nici unei obligații de confidențialitate a informațiilor trimise, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.


Comunicații comerciale

9.1. Cumpărătorul/Utilizatorul își poate schimba în orice moment opțiunea în ceea ce privește acordul dat Vânzătorului pentru comunicările comerciale, care conțin informații generale și tematice, inclusiv informații despre oferte sau promoții, în orice moment, după cum urmează:


9.2.1. prin modificarea setărilor din aplicația Contul personal la rubrica "Abonamentele mele".


9.2.2. făcând clic pe link-ul de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la vânzător.


9.2.3. prin contactarea Vânzătorului.


9.2.4. Refuzul de a primi Notificări comerciale nu constituie o renunțare la acceptarea prezentului document.


9.3. Prin adăugarea Bunurilor în secțiunea Cont:

"Coșul meu" și "Favorite", Vânzătorul poate trimite mesaje comerciale către Cumpărător/Utilizator cu privire la:


- atunci când se modifică prețul bunurilor sau serviciilor adăugate în secțiunea "Coșul meu" și la "Favorite".


- pentru recomandări de produse similare cu cele adăugate în secțiunea"Coșul meu" și "Favorite"


- informații privind disponibilitatea produselor aflate în stoc în secțiunea"Coșul meu" și "Favorite".


9.4. După achiziționarea Bunurilor, Vânzătorul poate trimite Cumpărătorului/Utilizatorului Notificări comerciale cu privire la:


- ofertele de Bunuri sau Servicii recomandate pentru utilizarea cu Bunurile sau Serviciile achiziționate.


Clientul/Utilizatorul se poate dezabona de la Mesajele Comerciale menționate în clauza 9.3. de mai sus în orice moment, făcând clic pe link-ul de dezabonare afișat în Mesajele Comerciale primite de la Vânzător sau contactând Vânzătorul în acest sens.


Facturare – Plată

10.1. Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate pe www.fidelitti.ro includ TVA, în conformitate cu legislația în vigoare.


10.2. Prețul, metoda de plată și data scadentă sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va factura Cumpărătorului pentru Bunurile și Serviciile furnizate, iar cumpărătorul va furniza toate informațiile necesare pentru facturare în conformitate cu legislația în vigoare.


10.3. Vânzătorul va trimite Cumpărătorului o factură aferentă comenzii care conține Bunurile și/sau Serviciile vândute de Fidelitti SRL , precum și orice alte plăți aferente comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în contul Cumpărătorului sau prin e-mail la adresa de e-mail specificată de Cumpărător în contul său.


10.4. Pentru a transmite în mod corespunzător factura asociată comenzii, Cumpărătorul va actualiza datele contului său ori de câte ori este necesar și va avea acces la informațiile și documentele asociate fiecărei comenzi existente în cont.


10.5. Prin acest mijloc de comunicare, Cumpărătorul, prin accesarea Contului său, va avea o evidență a facturilor emise de Fidelitti SRL și le va putea salva și arhiva oricând și în orice mod dorește.


10.6. Prin trimiterea unei Comenzi, Cumpărătorul este de acord să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora în contul Fidelitti SRL sau prin trimiterea lor prin e-mail la adresa de e-mail indicată în contul său.


10.7. În cazul în care aceste informații nu sunt disponibile mai mult de 48 (patruzeci și opt) de ore în Cont, vă rugăm să ne informați cu privire la acest aspect într-un mesaj pe pagina de contact.


10.8. Datele cardului de plată ale Clientului/Utilizatorului/Cumpărătorului nu vor fi disponibile pentru Fidelitti SRL și nu vor fi stocate de Fidelitti SRL sau de procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituția care autorizează Tranzacția sau de către o altă persoană autorizată să furnizeze servicii de stocare a datelor de identificare a cardului, a cărei identitate va fi comunicată Clientului/Utilizatorului/Cumpărătorului înainte de introducerea datelor.

Entitatea autorizată să furnizeze servicii de stocare a datelor cardurilor este LIBRA INTERNET BANK SA (LibraPay), a persoanei juridice înregistrată în jurisdicția României, cu sediul Calea Vitan, nr. 6-6A, sector 3, Bucuresti, Cod postal 031296, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J40/334/1996, cod unic de înregistrare fiscală RO 8119644.


10.9. În unele cazuri, pentru a asigura securitatea Tranzacțiilor, la înregistrarea comenzii, Cumpărătorului i se va cere să autorizeze plata prin reintroducerea parolei asociate contului sau prin utilizarea amprentei digitale în cazul terminalelor mobile care dispun de această opțiune.


10.10. Din motive de securitate a tranzacțiilor, Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Parola de acces la cont nu poate fi dezvăluită și se recomandă utilizarea unei parole cu un element de securitate puternic (de exemplu, să conțină cel puțin opt caractere, inclusiv litere majuscule, litere minuscule, numere și caractere speciale).


Livrarea mărfurilor

11.1. Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile printr-un serviciu de curierat „din ușă în ușă„ către Cumpărător sau la oficiile poștale din România, la alegerea Cumpărătorului.


11.2. Vânzătorul asigură ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și livrarea documentelor de însoțire.


11.3. Vânzătorul va livra Bunurile și Serviciile numai pe teritoriul României. Tarifele de livrare prin curierat variază în funcție de regiunea geografică și pot fi găsite aici.


Garanții

12.1. Toate Bunurile vândute de Fidelitti SRL, cu excepția Bunurilor resigilate, sunt supuse condițiilor de garanție în conformitate cu legislația în vigoare și cu politica comercială a producătorului.


12.2. În cazul unor cazuri de garanție, Fidelitti SRL este obligată să le remedieze.


Transferul dreptului de proprietate asupra Bunurilor

Dreptul de proprietate asupra Bunurilor se va transfera la livrare, în momentul plății de către Cumpărător la locația specificată în Comandă (prin livrare se înțelege semnătura de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnătura de primire a facturii fiscale în cazul livrării de către Vânzător).


Obligații

14.1. Vânzătorul nu poate duce răspundere pentru daunele de orice fel pe care Cumpărătorul sau o terță parte le-ar putea suferi ca urmare a îndeplinirii de către Vânzător a oricăreia dintre obligațiile sale în temeiul comenzii, nici pentru daunele care decurg din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special în legătură cu pierderea acestora.


14.2. Prin crearea și utilizarea unui Cont, Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul își asumă responsabilitatea pentru menținerea confidențialității datelor Contului (utilizator și parolă) și pentru gestionarea accesului la Cont și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil pentru activitățile desfășurate prin intermediul Contului.


14.3. Prin crearea unui Cont și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea de Comenzi, Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul acceptă în mod explicit și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată comunicată pe Site și existentă la data creării Contului și/sau a utilizării Conținutului și/sau la data plasării Comenzii.


14.4. Odată ce a fost creat un Cont, utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor aduse Termenilor și Condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului.


14.5. Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificate de Fidelitti SRL în orice moment și devin disponibile pentru Clienți/Utilizatori/Cumpărători de la data la care sunt afișate pe Site. Acceptarea Termenilor site-ului este confirmată prin bifarea căsuței corespunzătoare pe site și/sau prin trimiterea unei comenzi și/sau efectuarea unei plăți online.


Prelucrarea datelor cu caracter personal

Vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate privind prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul document.


Utilizarea cookie-urilor

Vă rugăm să citiți Politica privind modulele cookie, care face parte din acest document.


Forța majoră principală

17.1. Niciuna dintre părți nu este răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale în cazul în care această neexecutare la timp și/sau în mod corespunzător, în totalitate sau parțial, se datorează unui caz de forță majoră. Forța majoră este un eveniment neprevăzut care nu poate fi evitat și care nu poate fi controlat de părți.


17.2. Dacă în termen de 15 zile (cincisprezece) de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a acestui contract fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.


Legea aplicabilă – jurisdicție

18.1. Prezentul document este guvernat de legea română. În cazul unui litigiu între Vânzător și utilizatori/Cumpărători, se va lua în considerare în primul rând o soluție amiabilă. Prezentul capitol și procedura descrisă mai jos constituie dovada disponibilității Vânzătorului pentru o soluționare rapidă, eficientă, pașnică, alternativă și extrajudiciară a notificărilor/reclamațiilor/procedurilor judiciare la care este parte, utilizând toate mecanismele și măsurile legale aplicabile în România.


18.2. Astfel, pentru sesizări sau reclamații referitoare la Bunurile și/sau Serviciul achiziționate, Cumpărătorii au la dispoziție în orice moment posibilitatea de a trimite o reclamație relevantă prin intermediul formularului de asistență disponibil pe Site. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau notificărilor de către Vânzător este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.


În cazurile în care Cumpărătorul:


- nu a primit un răspuns din partea Vânzătorului în termen de 30 de zile; sau


- a primit un răspuns din partea Vânzătorului după expirarea acestui termen; sau


- cumpărătorul este nemulțumit de modul în care Vânzătorul a tratat notificarea/reclamația;


în astfel de cazuri, acesta se poate adresa procedurilor alternative de soluționare (SAL/SOL) prevăzute mai jos și apoi instanțelor competente în conformitate cu articolul 18.7 din prezentul document.


18.3. SAL oferă un mecanism alternativ la sistemul judiciar prin care consumatorilor li se oferă posibilitatea de a rezolva eventualele litigii atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea de Bunuri și/sau Servicii. În acest fel, rapoartele sau plângerile împotriva comercianților vor fi făcute în mod voluntar de către consumatori și vor fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Această metodă alternativă de soluționare poate fi accesată fie online, în conformitate cu clauza 18.5 de mai jos, fie prin metode clasice, pe hârtie sau pe alt suport durabil, în conformitate cu clauza 18.4. De mai jos.


18.4. În scopul soluționării alternative a litigiilor, notificarea sau reclamația Cumpărătorului poate fi transmisă în scris direct la Unitatea de Soluționare Alternativă a Litigiilor din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la următoarele date de contact: adresa: București, Bd. Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, telefon: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Biroul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competent să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare-cumpărare sau de prestări servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclus în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la următorul link:https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2 ". Pentru mai multe informații, Cumpărătorii pot urmări link-ul afișat pe site-ul ANPC-SAL.


18.5. Având în vedere dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și Directiva 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumpărătorul are opțiunea de a opta pentru soluționarea extrajudiciară a oricărui litigiu prin intermediul Platformei europene de soluționare online a litigiilor (Platforma SOL), un instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluționarea independentă, imparțială, transparentă, eficientă, rapidă și echitabilă a litigiilor privind obligațiile contractuale care decurg din contractele de vânzare sau de servicii online dintre un consumator rezident în Uniunea Europeană și un comerciant. În acest sens, soluționarea online a litigiilor.


18.6. SAL și SOL nu sunt două mecanisme diferite de soluționare a eventualelor notificări/reclamații. Cumpărătorul înțelege că soluționarea alternativă a litigiilor și soluționarea online a litigiilor există ca un mecanism unic care reprezintă același instrument, cu identitate de scop, obiect și finalitate între ele. Cumpărătorul înțelege că diferența dintre SAL și, respectiv, SOL este reprezentată de modalitatea de acces/formatul inițial al notificării/reclamației relevante, astfel încât în cazul SAL forma de acces la consumator este clasică, în scris. (prin e-mail, prin poștă), ca în cazul SOL consumatorul să aleagă să completeze formularul existent pe o platformă digitală exclusiv pe internet.


18.7. În cazul în care soluționarea pașnică sau alternativă a sesizărilor/reclamațiilor/procedurilor juridice nu este posibilă sau nu este convenită de comun acord, acestea vor fi soluționate de către instanțele românești competente din municipiul Galați.


Abonați-vă la newsletter și primiți 5% reducere la prima achiziție!

Administratorul datelor dumneavoastră cu caracter personal este Fidelitti SRL., cu sediul social în Oras Galati, Strada GRIVITEI, Nr. 2, Bloc B, Scara 1, Etaj parter, Ap. 4, Judet Galati.

Detalii de contact e-mail: info@fidelitti.ro, tel. 031 829 82 82. Puteți contacta persoana responsabilă cu prelucrarea datelor cu caracter personal prin intermediul: e-mail: gdpr@fidelitti.com. Administratorul prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a pregăti răspunsurile la întrebările adresate și pentru a purta corespondența - articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO (interesul legitim al administratorului). Destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal pot fi: entități care operează infrastructura IT. Datele dumneavoastră cu caracter personal nu sunt transferate în țări terțe. Datele dvs. personale vor fi prelucrate pentru perioada necesară pentru a răspunde și a coresponda cu dvs., dar nu mai mult de 3 luni după aceea. Aveți dreptul de a solicita operatorului accesul la datele dvs. personale, rectificarea, ștergerea sau restricționarea prelucrării, precum și dreptul de a vă opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor. În măsura în care prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal s-ar baza pe consimțământ, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului dumneavoastră înainte de retragerea acestuia. Aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere, și anume la președintele Oficiului pentru protecția datelor cu caracter personal. Furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară, însă, în caz contrar, va fi imposibil să vă trimitem cererea. Datele cu caracter personal pe care le furnizați nu vor face obiectul unei prelucrări automate.

extindeascunde